19 Ocak 2012 Perşembe

Dombili bili bili Biricit


Dün doğum gunumu kutladık,fotoğraflar cektık tabııde..Ben kendımı fotoğraflarda gorunce şok oldum yahu ben ne kadar kilo almısım..İnanamadım resimlere..Damızlık inek gibi çıkmısım fotoğraflarda,kazayla belediye görse aşılama yapar sonrada sarı küpe takıp, et ve balık kurumuna götürür beni.İyiki şu aşağıdaki efekt ve fotoshop siteleri varmışta yardımıma kostular en azından bı surelığıne bunlarla ıdare ederım.Sonrasındada diete yada rejıme girmicem,sağlıklı beslenmeye baslıcam artık 30 yasındayım düzgün besleneyimde bıraz insana benzeyeyim.. Ama annemin börekleri,kısırları,aşureleri,amerikan salataları bitince baslıcam sağlıklı beslenmeye..
Bakın bu sitelerde neler yaptım neler?
http://pixlr.com/o-matic/
http://tr.picjoke.net/




Biricit su aygırı gibi olduğunu anlayınca,kilo vermeye karar verdi,şu anda buzdolabının önünde ne yesem diye geziniyor.

34 yorum:

  1. ayy tatlım kendine ne kadar kötü söz varsa söylemişsin :)) 89 kiloyla bile bunları söylemedim ben kendime, sadece tank gibi oldum filan derdim hhahhahha
    doğum günün kutlu olsun, aldığın karardan dolayı seni tebrik ederim ama buzdolabının önü yerine bitkiçayı rafının önüne geç, seç bi çay bol bol sıcak sıcak iç :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu yaşlaraa biricit sana yeni yaşın için ben de sağlıklı beslenme diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. darkolivee bende buldozer gıbı olmusum :))) bı arkadasım kayısılı cay onerdı onu denıcem :)) tesekkur ederım canım :)

    YanıtlaSil
  4. Dogum günü kutlu olsun tekrar Biricitim :)

    Napıcaz bu kiloları ya :( bende insan sıfatından çıkıcam yakında ama hep mutfaktayım hala :)

    Buzdolabında tatlı türü bişey varsa yardıma gelirim :))

    YanıtlaSil
  5. ahhaha çok alemsin :)
    doğadanın kayısılı form çayını çok seveceksin, tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  6. Bricit,

    Nice senelere. Benim kızımın d. gunu de 19. Ocak.

    Iyiki dogurmusum. Iyiki varsın.

    Kilo hepimizin derdi zati.

    Şişko anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  7. Canım kusura bakma lütfen dün sabah yazını okudum doğum gününü kutlayacaktım ama atladım. Geçmiş doğum gününü kutlarım. Dilerim bu yıl hayallerin gerçek olur.

    YanıtlaSil
  8. Diyette kolaylıklar diliyorum.Bende diyetteyim şu sıralar.

    YanıtlaSil
  9. Aslıcım bende tatlıya dayanamıyorum ozellıklede cıkolataya :) napıcam bılmıyorum ama bu gıdısata dur dememın vaktı geldı :)) gel tabı gel annem saolsun sureklı tatlı tuzlu guzel yemekler yapıo beklerım :))

    YanıtlaSil
  10. darkolivee :)) denıcem en kısa surede hatta yarın alıcam :)

    YanıtlaSil
  11. Oglak Kizlari cok tesekkur ederım Çiğdem,kızınada sevgıler doğumgununu kutlarım,ahhh bu kılolar ahh :))

    YanıtlaSil
  12. Bayan Travma canım benım onemlı deıl cok tesekkur ederım ınsallah güzel dıleklerın kabul olur sende kalbın kadar güzel seylere sahıp olursun sevgıler :)

    YanıtlaSil
  13. huyumkurusun tesekkur ederım,bende niyetteyim su sıralar dıyetede sıra gelecek ınsallah :) ne dıyetı yapıosun neler yıyosun?

    YanıtlaSil
  14. :)) Kilo dediğin nedir ki?? Bugün vaaarrr, yarın yok :)) Hep beraber diyete girelim en iyisi. Birbirimizi gaza getirerek zayıflayalım :))

    YanıtlaSil
  15. Güldürdün beni, aman ya kilo değil mi, elbet verirsin, kendine bu kadar kötü davranma ve nice yaşlara:)

    YanıtlaSil
  16. Ahucum doğru dıosun :)) hepımız rejıme gırıyoruz hadı bakalım :)))

    YanıtlaSil
  17. bahar006 tesekkur ederım:) umarım verırım bıkac ay ıcınde,aslında kılo verılırde ıste stres oluyo ınsan :)

    YanıtlaSil
  18. Diyetisyene gidiyorum ben.Verdiği listeye uymaya çalışıyorum işte.Benim uyabileceğim saatlere göre bir liste verdi.Bir de vazgeçemediklerini göz önünde bulundurarak veriyor.Mesala benim her gün bir çikolata yada gofret hakkım var.:)

    YanıtlaSil
  19. huyumkurusun cok guzelmıs hemen o dıyetısyene gıdeyım ben cunku cıkolatadan vazgecemıyorum :)

    YanıtlaSil
  20. ahh cnaım biciritim! doğum günün kutlu olsuuun!!! çok güzelsindir eminim pasta da enfes görünüyor :*

    YanıtlaSil
  21. Mia Wallacecım cok tesekkur ederım optum canım :)

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Biricit, iş yerimden ses veriyorum; geç olsun güç olmasın diyerek doğum gününü kutluyorum :) Kısa bir zaman oldu tanışalı ama seni tanımış olmaktan dolayı çok keyifliyim, ayrıca sıkı takipçinim (her ne kadar doğum günü yazını yeni görebilmiş olsam da hepsini tek tek okuyorum walla billa :) ) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. nice yıllara önce :) ve senden bitane daha var burda. sbahları işe gtmeden ekmek kızartıp üstüne bi güzel yağ sürüp hüpletiyorum son zamanlarda. kardan buzdan yürüyüş de yapamıyorum. az yicem bu günson diyorum, ertesi gün unutuyorum. güzel bi çare bulursan paylaş emi :) yoksa dediğin gibi kendimizi et ve balık kurumunda bulmamız an meselesi :))

    YanıtlaSil
  24. Haha en sondaki yoruma da ne çok güldüm, aynı ben:)

    YanıtlaSil
  25. Shopaholic tesekkur ederım canım :) bende senı yenı tanıyorum ama takıbındeyım canım sevgıler bendende :)

    YanıtlaSil
  26. bitter tesekkur ederım :) kızarmıs ekmeğın ustune yağ,kaymak surulmez mı :)) care bulursam yazıcam :)) aslında caresı yememek ve hareket etmekte hava soğuk bı yandan ıstahım durmuo :))

    YanıtlaSil
  27. reyhane :)) pazartesı baslıcam kesın sağlıklı beslenmeme:)

    YanıtlaSil
  28. Doğum günün kutlu olsun biricit! :D
    Ben 20'lerden korkarken sen 30'lara doğru yola çıkmışsın. Kımıldama, orda kal! :D

    YanıtlaSil
  29. AtYarışındaki Eşek tesekkur ederım :)) 20lı yasların kıymetını bıl cabucak gecıo valla :)

    YanıtlaSil
  30. biricit tekrar mıtlu yıllar doya doya yaşa! :))
    bu arada o ilk site cok güzelmiş yaa cok sağol ^_^

    YanıtlaSil
  31. Volante tesekkur ederım canım tekrar :) evet cok guzel efektler var gulegule yap :)

    YanıtlaSil
  32. :( bilmiyordum, yoktum pff!:(

    geç de olsa kabul et biricitim!

    iyi ki doğmuşsuuun, iyi ki varsıııın! iyi ki blog yazıyorsun ve biz blogdosu olduuuk! bir sürü kalplerrrr

    YanıtlaSil
  33. tesekkur ederım ninicim gec olsada hatırlaman guzel canım sevgıler :) ıyıkı bende senı tanımısım ınsallah bıgun goruseceğız.kucak dolusu kalpler :))

    YanıtlaSil