17 Ocak 2012 Salı

Hacklendim


Hacklendim..İki gün önce biri msnimi heklemiş..Ama hekleyen kişide ne kadar salak biriyse şifremi değiştirmemiş.Yani sapığım bile salak..
Geçen gün faceden bi kız arkadasım mesaj yazmıs,dayanamadım seni engelledim sildim msnden ama yazayım sana dedım dıye yazmıs.Bende ne olmus dıye sordum,sureklı benım msnımden napıoyosun naber dıye yazılar gıdıyormus,ama sureklı 10 15 kere gıtmıs.Bende sen olmadığını anladım o yuzden sıldım sanada soyleyeyım dedım dedı bırısı senın yerıne msne gırıyor..Uzun zamandır bende msnımı kullanmıyordum,sıkılmıstım maılımı kullanıyordum,hemen msn ayarlarımdan şifremi değiştirdim..Ya sayın hecker,sana dıyorum milletle ne hekarlar var,ne salak şeymişsin sen yahu?Insan bi şifremi değiştirirdi,kızlara yazdın anladıkta,ne karizması kırık sapıkmıssın sen öyle..Tüh sana!! 
Yıllardır hacklenmeyen,heklenmediğimle övünen bende hacklendim,ama heckleyen kısı salak cıktı..


Aşağıdaki kelimeler cümlelerde beni googledan ararken insanların kullandığı şeylermiş:))


35inde lolita
kurtulus son durak

kar tanesinin arabanın üstündeki resmi
sen istiyor biscolata erkeği, verecek 10 kilo daha
seviyorum
2012 dizileri
benim bakım sırlarım
biryivitte sevdivini almassa
biscolata reklamı orman
evlenecek k�zlar
yeni il sekilleri
bisküvi kadını
arkadaşlıkla ilgili kari katürler
ayrilmiw sevgililer
kız erkek arkadaşların resimleri topluluk
okuldan neden kaciyoruz sonra pisman yiyoruz
biricitinyeri.blogspot.com
sakarya azgın bayan
sigaranın zararları

Hekırım bile salak diyen biricit kahvesini içiyor
resim alıntıdır

17 yorum:

  1. biricitim çok tatlısın , son cümlenle koptum : ' Hekırım bile salak diyen biricit kahvesini içiyor .'
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hafiz bu keyklenme olmuyor, msn'den bahsettigine gore ben ms'in msn listesinde verdigi ucretsiz servislerden birinden elektronik posta adresi oldugunu varsayiyorum. disaridan birisi senin adresine bypass yapsaydi ipe ipe o sifren degisirdi. eger sifren degismediyse bunun bir kac sebebi vardir. birincisi kisi senin pc'ne keylogger yerlestirmis olabilir ve bu sekilde senin klavyeden girdigin her tusun raporu kendisine gidiyordur. ama bu adam msn'den millete bu sekilde salca olduysa keylogger'i olsaydi senin diger sosyal medya hesaplarinada erisebilecegi gibi butun arkadas listene yazardi.
    en olasi durum su an icin seni fizksel olarak taniyan ve kisisel bilgilerini bilen birisi msn sifreni deneme yanilma yoluyla tahmin ederek ogrenmis. yani bahsettigin salak kisi senin yakin cevrenden birisi oluyor.

    YanıtlaSil
  3. zeynep dusmanım bıle akıllı olsaydı ıyıydı :)))

    YanıtlaSil
  4. Barney Sikerson eyvah sımdı napıcam ben,benı mı ızlıo zaten tahmın edıyorum yakın bırısının yaptığını,yanı yakın yada su an gorusmedığım bırıdır kesın..pcye format attırsam o keybordu mudur nedır o gıder herhalde saol barney :)

    YanıtlaSil
  5. Bu meseleyi bile öyle esprili bir dille anlatmışsınki :)) hiç başıma gelmedi ama barneyin dedigi dogru olabilir..

    YanıtlaSil
  6. yok hafiz keylogger atabildigini zannetmiyorum cunku boyle bir durum olsaydi senin msn'indeki kisilerle yetinmez facebookdaki arkadaslarina da salca olurdu, twitter'dan senin yetine tivit atardi falan filan...

    bu kisi bizzat seni cok yakin taniyan birisi olmali ve bir....lugu'nun msn sifresi nedir lan diye dusunmus ve bir kac tahminde dogru cevabi bulabilmis birisidir.

    YanıtlaSil
  7. Euheueh, biscolata fanatikleri bloguna akın etmiş.
    Şu hack meselesi de komikmiş :D
    Bu arada blogunuza bir günde aynı anda 300 kişi girmiş görünüyorsa, spam olabilir. Trafik kaynaklarındaki tanımadığınız linklere tıklamayın. Ben yaptım siz yapmayın!

    YanıtlaSil
  8. Bence diye söze başlayım..
    Bir arkadaşının pc sinde msn açmıssın Şifre kayıtlı kalmış... Kayıtlı şifreyi çözemediği için değiştirememiştir..

    Başka senaryosu olan varmı ?

    YanıtlaSil
  9. Aslı :)) guluyorum sımdıde bırazda sinir oldum aslında şifremi değıstırseydı daha ıyıydı,yanı bende barneye katılıyorum onun dedığı gıbı bıseyde olabılır napacaksa benı takıp edıp,anca ruj allık parfum sitelerindeyim,korku fılmı ızleyen bırıyım yani neyımı bulacak kı? :))

    YanıtlaSil
  10. Barney ayy sevındım su anda umarım dedığın gıbıdır cok saol neyse yenı sıfremı bulamaz dıye umuyorum :) dedığın gıbı tanıdık bırı ama ıyıkı arkadasım dedıde hemen değıstırdım.

    YanıtlaSil
  11. AtYarışındaki Eşek :)) biskuvı reklamı gıbıyım googledan bıskolata yazıosun benım sayfa cıkıo :))) trafık kaynağına tıklamıstım gecenlerde hakan dıye bırı bana bakmıs ama wındows klasoru cıktı sayfa goruntulenemıyor dedı ordan vırusmu gectı nedır :)) ayy tıklamam artık hıc bı yere..

    YanıtlaSil
  12. Dönence yok kımsede değılde eskı ısyerımdekı laptopumda msnımı acıodum,ama onuda temızleyıp yenı calısana vermıslerdir dıye dusunuyorum hıc bı fıkrım yok valla anlamıyorum bu ıslerden ama yakın cevremde web tasarımı yapan, bılgı ıslemcı tanıdıklarım cok :)

    YanıtlaSil
  13. ayyy çok kötü bişi bir kerem benimkinide almışlardı en kötüsüde herkese ben değilim diye anlat, yeni bir adres dıdının dıdısı yani çok feci:( iyiki sen fazla kullanmıyormussun:)

    YanıtlaSil
  14. PASTA KÖŞESİ yeni msn almadım su an hersey yolunda gıbı gorunuyor ne olacak bakalım :)) ben cok soğudum zaten msnden ama maılle cok ısım oluyo o yuzden kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Bu hacklenme değil :)
    Bildiğin virüs işi. Pc'de virüs olunca iletiler yolluyor sen açık olmasan da başkalarına. Anlayacağın hackerın salak değilmiş. Bir salak arayalım mı ne dersin? :))))))))) zuhahahahahahah

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun biz millete sapıklık yaparken sen sapık kurbanı olmuşsun canım :)

    ben de öğrenmek istiyorum ne diye aratıp bulduklarını nereden görebiliyoruz yardım piliiiiizzz :)

    YanıtlaSil
  17. irituruncubalik :))) oyle oldum sanırım ama sapığım pek akıllı sayılmaz :D kumanda panelınde istatistikler varya orda en altta yazan kelımelerden goruyorsun canım,kımler googledan hangı kelımelerle aramıslar,ay gün hafta olarak secersen mesela bende tembel garfıel,sevımlı garfıeld,kredı kartının zararları falanda cıktı :))))

    YanıtlaSil