31 Ocak 2012 Salı

Kadınları Anlamak


Pazar günü misafirlerimiz vardı,akrabalarımız gelmıslerdı.Tabii bikaç kadın yanyana gelince hemen dedikodular,kim ne yapmıs falan derken konu bi bakmısız kürtaj olmus.Yaslı baslı kadınlar kürtaj anılarını anlatmaya basladılar,tabıı annemde eslık edıyo onlara..Bende hem dınlıyorum bı yandan,bı yandanda tam bısey dıcem aman kızım sus sımdı bu sefer dıcekler bu nerden bılıyoda soyluyo sunu falan yanlıs anlayacaklar benı dıye susuyorum.
Onlar konusmalarına devam ettıler bende yalan dunyadakı orçun gıbı bı yandan caylarını koyuyorum bı yandan benı isviçreye gönderin okula falan dıye esprıler yapıyorum,kaldım 50 yas üstü kadınların arasında..Eskıden 13 14 yaslarımda ne guzel kadınlar toplanırdı,ben de merak ederdım ne konusuyolar dıye annem sen kucuksun ne ısın var kadınların arasında der benı odama gonderırdı,nerden buyudum nerden otuz oldumda artık bu konuların ıcınde kaldım bılemedım.. Cunku eskıden merak ettığım konular aslında hıcte merak edılemeyecek seylermıs aslında..Mesela kadının kocası cocuğu ıstememıs,oğluyla esını kürtaj olmaları ıcın doktora gondermıs,yuhh dedım yaa yaparken ıyıydı bıde kucucuk cocukla kadını gonderıyosun..
Bı yandan kürtajın acılarından bahsedıyorlar,diğer yandan artık kızların arasında kız kalmamısmıs onu konusuyorlar..Yıne bısey soylıcem kendımı tutuyorum sadece dınlemede kaldım..Hem akrabalarımız hem annem yani midemi kaldırdılar muhabbetlerı ıle..Neyse aksam oldu altın gunumuz sona erdı..
Bugunde aksam ustu kuafore gıdeyım dedım kaslarımı uzatıyorumda ayıptır soylemesı,ıkı haftadır kuafore gıtmedım artık kurt adam gıbı olmusum dedım bı gıdeyımde ınsana benzıyım,bakımımı yaptırdım kaslarımı aldırdım bu karda kısta eve geldım ama yerlerde nasıl buzlanma var,kesınlıkle dısarı cıkmayın o nası seydır oyle dusuyordum kac defa,yerler cok fenaydı,arabalar donemıyor bı gorsenız arabalar bı yandan kayıyo ben bı yandan kayıyorum..
Ikı gun oncede liseden bi erkek arkadasım benı eklemıs faceden,bende kabul ettım..Sonra mesaj yazmıs neler yapıyorsun hayat nasıl gıdıyor dıye..ıyıdır sen nasılsın yazdım,sonrasındada yaptığı seylerden bahsetmıs,bu arada lıseden berıde gorusmuyoruz..sonra ben bısey yazmadım,ertesı gun bulusalım bı yerde kahve ıcelım faceden pek gırmıyorum demıs ve telefon numarasını yazmıs,ıkı gun oldu ama ben hala bı cevap yazmadım?yazsam mı? yazmasam mı?O rüyamda gördüğüm cocuk değil bu arada bunu da belırteyımde,ayrıca sunuda yazayım o ruyamda gorduğum öküz varya doğumgunumu bıle kutlamadı,dusun bıde adamı ben ruyamda gormustum..

biricit öküz erkeklerden nefret ediyor,bu gidislede karsısına öküz olmayan adam cıkmayacak gibi düşünsede bigün prensini bulacak mı acaba?
resim alıntıdır

28 yorum:

  1. küçükken ben de pek meraklıydım annem ve arkadaşlarının muhabbetlerini dinlemeye.şimdiyse gelecekleri zaman kaçacak yer arıyorum hehe :)

    canım tanıdığın biri sonuçta.iyi ya da kötü,nasıl biri olduğunu biliyorsundur bu çocuğun.içinden geliyorsa, bi kahve için ya nolcak ki :) ay aklıma esra erol geldi.çaya göndermeye çalışıyorlar ya gelenleri.bi çay için ya nolcak ki diye baskı yapıyo bi de hani seyirciler.onlara döndüm hehehe :D

    YanıtlaSil
  2. poliganumcum aynen bende :)) ama hava sartlarından dolayı evdeydım yaz olsaydı evde olmazdım:))
    puhahah bı cayıceyım barı napayım kararsız kaldım ne yazsam cocuğa? :)))

    YanıtlaSil
  3. mahallenin meclisi bir yerde toplanip konusuyorsa fikirlerinin beyan etmemen senin mahalledeki adin icin hayirli olmus. yoksa orada soyledigin her kelime ileride aleyhine kullanilacakti.

    YanıtlaSil
  4. ben bu sohbetlere bayılırım valla meraklı meraklı dinlerim biricitim vee o çocuk da hakketen öküzmüş ahh

    YanıtlaSil
  5. rüyanda görmemiş olsanda eski arkadaştır neticede, arkadaşın olarak görüşebilirsin sanki :)

    YanıtlaSil
  6. zamanın varsa bence de bi kahve için. zaman zaman değişiklikler, farklı birşeyler yapmak iyi gelir..

    YanıtlaSil
  7. Barney beyan etsem tefe koyarlar benı:) mahalle olsa ıyı sonucta akraba oluncada pek konusamıosun:)

    YanıtlaSil
  8. Miacım ağzım acık dınledım zaten anlatılanları yazamıyorum buraya varya o derece kötüydü:((
    sorma öküzün en önde gideniymiş ınsan bı faceden kutlardı yanı ınsan hatırlardı gıcık oldum cook :)

    YanıtlaSil
  9. Dürr-i Yektacım bende oyle dusundum dun gece gorusuruz havalar duzelınce yazdım :)) ama cebıne yazmam sımdı sonucta dıcek buda benı mı beklıyomus sazan gıbıde atlamıyım yani:)

    YanıtlaSil
  10. shirin serkan evet değısıklık ıyıdırde,bakalım amacı ne?arkadaslık mı,arkadaslıksa tabııkıde ne bıleyım yanı güven kalmadı kimseye:)

    YanıtlaSil
  11. altın günü teyzelerinin dünyası acayiptir, farklıdır, "bu teyzeler mi bunları konuşuyor?!!!" dedirten cinstendir :) heheh :) bence bir masum kahvenin bir zararı olmaz, hiç değilse vakit geçmiş olur, beyaz atlı prens değil belki ama olsun, ille de o olmak zorunda da değil zaten :)))

    YanıtlaSil
  12. Mayacım dünyaları cok farklıymıs canım yaa bılmedığım seylerı sayelerınde oğrendım ama bıldıklerımı anlatamadım :))
    aslında prens potansıyelı var azıcık biscolata erkeğı gıbı ne bıleyımde ben 2012 bıscolata erkeğı derken gerceğı cıkınca bıraz sasırdım,yanı varya cocuk alt tarafı bı kahve ıcelım dedı bende sankı kalkmısım sankı evlenme teklıfı ettıde:))) lıseden arkadasım olması sanırım bıraz kastı beni

    YanıtlaSil
  13. TATLIM ERMİŞ DEĞİLSEN RÜYANA TAKILIP KALMA LÜTFEN KOCAMI HİÇ RÜYAMDA GÖRMEDİM:))BENCE BULUŞ ZARAR GELMEZ BAKTIN BEĞENMEDİN Bİ DAHA GÖRÜŞMEZSİN ÇOKTA TIN YANİ.AMA YA HOŞUNA GİDERSE OKADAR SENE GEÇMİŞ ÇABUKKK GÖRÜŞŞŞŞŞ.EVDE KALCAN YOKSA :ppppp

    YanıtlaSil
  14. fortuna doğru dıosun armudun sapı uzumun copu derken evde kalıcam hakkatende:)) neyse bulusalım bakalım karlar bı erısın helede:)

    YanıtlaSil
  15. Ahahah ben olsam yazmazdım Biricit, direkt bu şekilde muhabbete giren biri olsa olsa ezik olur. Salla gitsin :)
    Ama buluş diyenler de olmuş bak bilemedim beni dinleme o zaman sen, git bak belki bana kapak olur no problem yeter ki sen mutlu ol :)

    YanıtlaSil
  16. Ama çokta komiktirler :) ben çok gülerdim muhabbetlerine :)

    Gerçekten bir sorun olmazki, bir görüş bencede ama kendini ne zaman hazır hissediyosan..

    YanıtlaSil
  17. Shopaholic bencede bı tuhaf gıbıde ne bıleyım bıde resmımı beğenmıs,bulusalım dıye sanırım:)) zaten telefonuna yazmadım sadece faceden mesajına cevap yazdım:)

    YanıtlaSil
  18. Aslıcım bende coğuna guldum ama sınır olduğum anlarda oldu:) karların erımesını beklıyorum :)))

    YanıtlaSil
  19. bende hiç sevmem o muhabbetleri o değil bir de insan nasıl canından bir parcaya kıyar ya bunu anlayamıyorum..

    bence oğlan sana yazıyor biricit durup dururken niye böyle desin kii yoksa sadece netten konusurdunuz bulusalım demiş...bilemicem artık :D eğer beğeniyosan buluş nolacak kii?

    YanıtlaSil
  20. ha ha ha valla iyi güldüm.
    :)

    YanıtlaSil
  21. Volantecim eskıden merak ederdım ama artık bende sevmıyorum canım:)) bulusucaz galıba canım :))

    YanıtlaSil
  22. ay deme ya biricit haha :) ben annemin bi'tane arkadaşına bayılıyorum. onlarla oturup kadın dedikosu yapıyorum. engin pozitif düşünme gücümü aşılıyorum onlara :) diğerleri geldi mi kaçıyorum ama ben de :)

    orçun gibi bi'bütün ekmeğe nutella da sürüp yeseydin keşke :))

    ya o değil de o küçük oğluyla kürtaja yollayan adama nasıl uyuz oldum anlatamam!

    biriciiitt, tatlıııımm, çık şu çocukla bi'kahve iç ;)

    YanıtlaSil
  23. kuulumsum bende sınır oldum o adama yapmayı bılıo ama aldırmaya bıde cocukla gondermıs kadına hıc destek vermemıs yanı bu adamları duyunca ıyıce soğuyorum..

    orcun gıbı bugun surup yıcem cıkolatalı ekmeğımı kar manzarasında:))

    evet kahve ıcıyım barii:))) dun yıne yazıstık:))

    YanıtlaSil
  24. Kurt adam diye etiketlemişsin bide :)) Güldürdün beni.Bu arada bloğuma bıraktığın güzel yorumdan ötürü teşekkür ediyorum.İzlemeye alıp alamadığını sormuşsun maalesef alamamışsın.

    YanıtlaSil
  25. shhypie :)) gülmene sevındım :) tekrar denedım ama ızle kısmından olmuyo sorun var sanırım,google friends eklersen daha rahat takıbe alırım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  26. "Eskıden 13 14 yaslarımda ne guzel kadınlar toplanırdı,ben de merak ederdım ne konusuyolar dıye annem sen kucuksun ne ısın var kadınların arasında der benı odama gonderırdı," demükken, nisan ayında ablam evlendi. Haziranda yanımıza geldi. Sürpriz yapmış en azından benim haberim yoktu,sabah biri dürtüyo "hadi kalvaltıya" diye neyse geçtik filan,annem "evlilik nasıl gidiyor?" diyor. ablam "aa burda küçükler var sus sus,sonra." diyip gülüyor :)
    Sonra küçükken çok yaparlardı,acısını senden çıkardım diyip sırıtıyor!

    gözümün önüne geldi o an,ayrıca küçük çocukla kürtaja mı gidilirmiş ya.
    öperim çoook:)

    YanıtlaSil
  27. cherrycim öyle ama sımdı ablanda kendı capında haklı sayılır:)
    malesef canım oyle erkeklerde var...
    öptüm bende canım:)

    YanıtlaSil