6 Ocak 2012 Cuma

Sevgiliyi Unutmak İçin Yapılacak Şeyler


Sevgilimden ayrıldığımda neler yapıyorum?Önce ayrılma nedenime bağlı olarak ağlama nöbetleri gecırıyorum.Bu evre cok onemlı yeterı mıktarda ağlamamız lazım.Eğer ağlamazsanız ılerıkı safhalara gecemezsınız,gecsenızde iyi bir şekilde kendınızı bıraka bıraka salya sumuk ağlayamazsanız bu sızın psıkolojınızı cok bozar.Ilerıde duygusal patlamalar yasayabılırsınız.Ağlama sürecinizi yakın arkadaslarınızla beraber gecırın,hatta onlarıda ağlatın eskı sevgılılerını aklıllarına getırın,ağlayın ağlayın ağlayın..Ağlama sonrası facebooktan,varsa twitterdan siliyorum.Gerçi hiç twitteri olan sevgilim olmadı oda ayrı bi konu,demekki iki lafı bir araya getiremeyen adamlarla mı beraberdim acaba?Bu durumda yani sadece facebooktan siliyorum.Sizde twıtterınızdan sılın.Zaten kavgamızın son halindede,ana neden feysbuk olmasada son tartısmamız,bardağı tasıran sebep facebook oluyor.Demekki unutmak için hemen bırseyler yapıyorum,senın yuzunu bıle gormek ıstemıyorum gerızekalının baskanı dıyerek hemen sılıyorum adamı.
Ne hıkmetse telefonunu hemen sılemıyorum,kavga sonrası beklıyorum mesaj gelecek mı?arayacak mı dıye? ama eğerkı sıddetlı bır kavgaysa aramıyor..Aslında bız kadınlar bıtırıyoruz ılıskıyı dedığımız anlarda bıle bıtırmıyoruz,ama erkekler ılıskıyı kafalarında bıtırdıklerı anda bızı aramıyorlar..Bı zaman beklıyorum aramasını sonrada telefonunu sılıyorum.
Eee hala aklımda,kalbımde,ruhumda ne yapacağımkı ben sımdı..Bana onu hatırlatacak hedıyeler varsa onları once gozumun onunden kaldırırım.Fotoğraflarımız varsa,sılerım yada onlarıda kaldırırım.Cunku baktıkca anılarım canlanacak,onu hatırlayacağım.Ağır duygusal,romantık sarkıları dınlemem.Hatta müzik dinlemem yada hareketlı seyler dınlemeye calısırım.Gerılım-korku fılmlerı veya komedı fılmlerı ızlerım ama ask fılmlerı yada romantık fılmlerı asla ızlemem bu durumdayken.Duygusal sarkıları dınleyıp yada romantık fılmlerı ızleyıp neden kendıme ıskence yapayım,sadıst mıyım ben,aklıma onu getırecek seyler yapayım?
Eğer ortak görüştüğüm arkadaşlarımız yada akrabaları varsa onlarla görüşmem hatta feyste varlarsa onlarıda silerim çünkü onu hatırlatırlar bana,ondan haberler verırler yada benım hakkımda ona bılgı verırler.
Zamanımı arkadaslarımla gecırmeye calısırım,ısteysem ıse odaklanırım,okuyorsam derslerımı calısırım.Gezerim yeni yerler görmeye calısırım.Tabııkı çikolata yerim bol bol..Değişik hobıler edınebılırsınız bu zamanlarda kurslara gıdebılırsınız.Ben kitaplarımı, en fazla bu zamanda okurum.Ayrıldığım kişiyi iyice unutmadan hayatıma kimseyi sokmam,çünkü eğer sokarsam bu sefer unutmayacağım için hem aklımda ayrıldığım kişi olacak,hem yeni tanıstığım kişinin duygularıylada oynamıs olacağım,sağlıklı bir ilişki olmayacak.O ilişkidende hayır gelmeyeceğinden ondanda ayrılacağım ve bide yeni sevgiliyi unutma derdi olacak.Duygusal çöküntüler hem gereksiz hemde üstüste olacak..O yüzden çivi çiviyi sökmez.Bide bu evredeyken sacma sapan,laf sokucu seyler yazmayın msn ıletınıze,feysbuk durumunuza valla cok komık oluyor,arkadaslarınızın beynını sısırmeyın,merak etmeyın o gıden adam sızın yazılarını gormuyor soktuğunuz laflarıda duymuyor,olan arkadaslarınıza oluyor.
Zaman geçer geçer..Unutur musunuz? Belki alısırsınız..Aylar geçer belkide yıllar ama bir zaman sonrasında unutuyorsunuz.Unutmalısınızda çünkü sizin bir hayatınız var ve kimsenin sizi üzmeye hakkı yok.Siz kendi kendinizi mi üzmek istiyorsunuz?Bu sizin elinizde,mutlu olmakta üzülmenizde kendi elinizde.En son ağustos ayında bir ilişkim olmuştu.Facebooktan tanısmıstık.Ama bırbırımızı eklemedık once mesajlasıyorduk sonra o benım telefonumu ıstedı,bende o kadar samimi ve içten olduğu için güvenip vermiştim telefonumu.Sonrasında konusmalar,cepten mesajlasmalarla daha da yakın hıssettık,daha sonrasında feysten ekledi beni,bulusmalarımız oldu.O kadar hoşlanıyordumki sanırım oda hoşlanıyordu benden.Taaki beni evde bulusmaya çağırana kadar.Ben bulusmayı reddettim,tamam haftada ıkı kez bulusuyorduk,sureklı telefondan mesajlasıyorduk ama daha üç hafta olmustu sevgili olalı.Bana nasıl iltifatlar yazıyordu güzel sözler yazıyordu inanamazsınız.Önce yarı saka yarı ciddi tatile gidelim demeye basladı,Ağva'ya gidelim dedi hafta sonu,ama kabul etmedim. Ben onun evde bulusma teklifini redettikten sonraki gün ise o ne mesaj ne arama hiçbirşey yapmamaya basladı.Zaten o davranısından dolayı soğumustum ondan.O gün beni aramayıp sormayan adam feysbukta ıletısıne yazdığı seyle baska bır kız arkadasıyla bik bik dalga gecıp oynasıyordu,bunu gorunce bı anki sinirimle onu sildim sonrasındada ona sms yazdım..Ayrıldık hoscakal bla bla dıye cumleler kurdum.Anında oda hemen veda mesajları yazmaya basladı,yahu adam ne meraklıymıs bu anı beklıyormus sanırım,bende benı sadece cinsel bırseyler yasamak ıcın gorduğunu boyle karakterde bırı olduğunu yazdım.Oda ınkar ettı tabıı romantık sozlerıyle yok benım gozlerımde sana olan hıslerımı gormedın mı dıye..Nefret edıyorum varya kadınlara sadece cınsel olarak yaklasan ınsanlara,bütün dertleri yatıp kalkmak olan adamlara.Ama onun benı etkıleyen bırseyı daha vardı,sol bıleğımde bır cıkıntı var,ıkı yıllık sevgılım bıle bunu farketmedı ama onunla elele tutustuğumuzda o bunu hemen anladı,kemığımı kırdırıp amelıyat olursam duzeleceğını anlattı.Eee bee adam madem bu kadar hassas bırısın bu kadar benımle ılgılı ufacık bırseyı bıle farkedebıldınde neden boyle olduk ki?Ramazan Bayramı oldu ondan mesaj geldı,ama herkese atılan mesajlar varya en uyuz olduğum oda bırseyler yazmıs sonunada adını soyadını yazmıs.Bende ona ıyı bayramlar yazdım,bayram kutlanmaz mubarek olur emmanuelle rafealle mery gabrıella biricit cons dıyede adımı Brezılya ısımlerı gıbı yazdım,oda gulucukler yapmıs..sonrasındada neden bana msj attığını ve herkese attığı bır mesajı banada gonderdığını sordum cevap gelmedı,benım su anda yaptığım gıbı sende benım numaramı sıl yazdım yıne cevap yok..
Kısacası bitti böylesi iyi oldu sanırım..

biricit merhem almaya gitti,ilacı olsa kendi basına sürecek olan biricit,unutmaya alısıyor.
resim alıntıdır

30 yorum:

  1. Yazını okuyunca ayrılık sonrası uyguladığım unutma taktiklerinin evrensel ve insanlar arasında kabul görmüş uygulamalar arasında yeri olduğuna kanaat getirdim. Her ne kadar gözümüzün önünden hatırlatıcı zamazingoları kaldırsakda hafızamızdan bir çırpıda söküp atamıyoruz, en iyisi benim gibi beynimizi özgür bırakmak lazım, sıkmamak, uğraş bulmak, rahat olmak, takmamak, gidenin adımlarını saymamak..

    Konuşurken iyi güzelde uygulamada nasılsın sorusunu kendine sorup kederlenen gkh, ha hayyyt en azından duyguların cinsel beklentilerin kurbanı olmadı diyerek hoplaya zıplaya gider. (Son yazdıklarımı senin postunun sonuna ufak harflerle yazdıkların gibi kabul et ) :D Saygılar

    YanıtlaSil
  2. Gkh :))) evrensel unutma metodları bunlar,bıde bısey daha geldı aklıma onunla yasanılan ıyı seylerı değıl,hep kotu olayları hatırlamalıkı onu unutabılır ınsan boylece..
    kadınlar zaten erkeklere cınsel obje olarak bakmadıkları ıcın,emın ol ki bır kadın hıcbı erkeğı cınsel olarak kullanmak ıcın duyguları ıle oynamaz :) sevındım en azından oynanılmamıssın :) dedı ve bırıcıt tv ızlemeye devam edıyor saygılar & sevgiler pesimist :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsine katıldım biricit.. öncelikle ağlamak, içini boşaltmak, zamanında melankolini yaşamak çok mühim. Biz bunu 3 kız arkadaş yaşayarak öğrenmiş olduk... içine atan arkadaşımız, günümü yaşarım, çok da dert etmedim diyen arkadaşımız bugün hala atlatamadı...çünkü acısını yaşamadı... ikinci olarak melankoliyi uzatmamak da lazım... zaten yeterince üzgün oluyoruz ayrılık sonrası, bir de bizi depreştirecek filmler izlemek, şarkılar dinlemek, facebook vb. takip etmek yaramıza kıymık batırmak gibidir...

    biricit'mm unutacaksın ve çok yakında mutlu olacaksın..

    YanıtlaSil
  4. Very nice blog.
    Happy new year from Italy.

    YanıtlaSil
  5. ninicim cok doğru dıyorsun o evreler yasanmadığında ağlama,melankolık evreler olmayınca daha sonrasında acı acı cıkar,bende gordum bı arkadasımdan.Ama suda unutulmamalı kımse bulunmaz hınt kumasıda deıldır,dedığın o kadar uzatmaya gerek yok bu yas dönemini,kendı değerımızı bılmelıyız oncelıkle kı sonra ınsanlar bıze değer versin,baska bırı ıcın kendımızı paralamayada hıc gerek yok..ınsallah canım unuttum aslındada son evredeyım,bazen aklıma gelıyo o kadar.. en son blog yazmaya baslamadan once konustuk kurban bayramıydı,guzel bır sekılde yıne vedalastık..cıddı bır ılıskı ıstemedığını anlattı bana ve kalbımı kırmaktan benı uzmekten cok korktuğunu soyledı,bende o an zaten doğru ınsan olmadığını ıyıce anlamıs oldum :)

    YanıtlaSil
  6. Holyriver thank you,Happy new year from Turkey..loves..

    YanıtlaSil
  7. biricit okuyup yararlanmam gerekn bi yazı :D
    Biricit ya ben birini kolay kolay sevmem.Sadece 3 kişiyi sevdim,ikisi için çok ağlamıştım.İşte bu sonuncusu olan eski sevgilimin arkasından hiç ağlamadım.Gözlerim doluyo ama ağlayamıyorum bi türlü ve hala onu çok seviyorum her gün yüz yüzeyiz.Ortak arkadaşlarımız çok.Birbirimizi tanımıyormuş gibi yapıyoruz.Sadece ayrıldıktan sonra 2 gün konuştuk sonra sevgilisi olunca konuşmayı kesti.Facebooktan silmedim,silmeyi düşündüm ama arkadaşım çok çocukca olur dedi,silmedim.O da beni silmedi.Numarasını da silmedim.Sadece rehberdeki ismi sürekli değişiyo :D Benden ayrıldıktan 2 gün sonra baska kızla el ele gördüm onu ve o zaman da ağlamadım,dondum kaldım.Nefret ettim hep.Ama hala seviyorum öyle böyle değil.Hala bakıyorum.
    Ayy ağlama duvarı gibi oldu kusura bakma ama ağlayamadığım için böyle oldum galiba :D:D

    YanıtlaSil
  8. Volante ıkı gunde sevgılıyı nasıl bulmus bızede oğretsın,belkıde sız sevgıliyken bulmustur :)) ağlamaman cok ılgınc,ama hala onunla barısacağını dusunuyosun bence,ne olacağı bellı olmaz tabııkı hayat bu ama umıtlenıp bosyere onu beklemende ıyı olmaz senın ıcın.resımlerını facede gorup yorumda yap bari :) ılıskı durumunu deıstırıncede yorum yap:) senın hayatını bılmesıne gerek yok dıye dusunuyorum yada sureklı gorup hatırlamana uzulmene,gercı sureklıde gormende kotu ama ortak arkadaslarınada dıkkatetmenı tavsıye ederım:)

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlısın. Yazılarını keyifle okuyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bayan Travma bende senın yazılarını okurken hem keyıf alıyorum hemde benzerını bende yasamıstım o yuzden senı anlıyorum yazılarını takıpteyım,umarım güzel seyler olur ve kötü insanlarda ergec cezalarını bulurlar.bence sende cok tatlısın,sevgıler :)

    YanıtlaSil
  11. alllaaam yarebbiiiimmm :) çok sarhoş olup eski sevgilimle her anımı yad ettiğim şu dakkalarda ilaç gibi geldi biricitcikim :)

    YanıtlaSil
  12. irituruncubalik afıyet olsun hatta serefe dıyım :)))

    YanıtlaSil
  13. Allah duysun sesini. Dilerim 2012 herkese hak ettiğini sunar :)

    YanıtlaSil
  14. çok kızdım ben şimdi kusura bakma ama vay salak demek istiyorum baya küçültmüş karşında kendisini...
    neyse bende böyle durumlarda küfürü basarım ağlamadan kaşlarımı çatar işlerimde ilhamlar ucuşmaya başlar.

    YanıtlaSil
  15. Yazı güzel ve içten olmuş.. beğendim. Yorumları daha çok beğendim çünkü hemen hepsi sana katılmışlar bu konuda.. Ne güzel!
    Bende naçizane ufak bir tavsiyede bulunmak istiyorum biricit. Belki izlemişsindir, "500 Days of Summer" isminde sıcacık bir film var, herkese tavsiye ediyorum. Filmin tanıtım cümlesi: "Bu bir aşk filmi değil, aşk hakkında bir filmdir" diye geçiyor, ne demek istediğni filmin son karesinde anlıyorsunuz.. Bu filmi izleyince hayata bakışım, öellikle bu aşk olaylarına bakışım tamamen değişti. Tek cümle yetti diyebilirim biricit, filmin bir sahnesinde "esas kızı" unutmayan "esas oğlan"n yakın bir arkadaşı şu tavsiyeyi veriyor; "Eğer o bir daha aklına düşerse, onunla geçirdiğin iyi anıları düşünme. Sana yaptığı kötülük ve haksızlıkları düşün. Kötü anıları hatırla, zamanla unutacaksın ve sana yakışmadığını göreceksin."
    Şu güzel sözle bitiriyorum paragrafı: "Real love stories never have endings.."

    YanıtlaSil
  16. Dediklerinin hepsi yapılıpta hala unutulmamışsa napıcaz biricitim :(

    Ama işin acı çekme kısmı, kalp agrıları yavaş yavaş iyileşiyor. Aslında unutmakta istemiyorum sanırım..

    YanıtlaSil
  17. Bayan Travma amin inşallah herkes hakkettiğini bulur :)

    YanıtlaSil
  18. zuzu doğru dıosun ama işlere konsantre oluyoruz bu anlarda bızde napalım :)gidipte döveyim mi :)) umarım iyi insanlar cıkar karsımıza.

    YanıtlaSil
  19. ErhaN ızlemedım o fılmı ama ızlerım.'erkekler ne söyler kadınlar ne anlar' diye bı fılm var bu fılmıde nacızane ben tavsıye ederım :)) evet unutmak ıcın kotu anıları dusunmek lazım cunku ıyı seylerı dusununce unutmakta zorlasıyor.harıka bı cumleymıs gercek askı bulamadık demekkı :))

    YanıtlaSil
  20. çok keyifli bir yazı olmuş:)

    YanıtlaSil
  21. Aslıcım bunların hepsı yapılıpta unutulmayadabılır,zaman herseyın ılacı derler ya aynen oyle zaman gecınce bırde bakıosunkı o ıcındekı hısler ve kafandakı dusunceler deısmeye baslıyor,zaman zaman... unutmak ıstemıyosanda unutmazsın bu senın elınde.ama unutmadığın zaman kendıne acı cektırıyorsun kendı halıne bırak dusunmemeye calıs.

    YanıtlaSil
  22. Moda Tutkusu tesekkur ederım keyıf alabıldıysenız mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  23. biricit zaten biz ikimiz otururken falan okulda kız arkamızda duruyordu yavas yavas düsününce hatırlıyorum,sadece bi kez görmüştüm ama kızı.bneyse ki simdi onunla da sevgili değil.biricit facebooktan falan da silemem ya bi fotografını begendim ama valla yanlıslıkla oldu telefondan girmiştim facebooka,yanlıslıkla begenmisim kendime cok kızmıştım ama olan oldu :D ortak arkadaslarımla da iyi ya ama erkeklerle konusmuyorum pek sadece selamlasıyoruz

    YanıtlaSil
  24. Volante ısın cok zor ozaman :) bak facede olmasıda tehlıkelı :)) ne kadar cok gormeye devam edersen acında o derece artar..hayırlısı dıyelım umarım senın ıcın guzel seyler olur.

    YanıtlaSil
  25. Ay ilahi :):) Hahahhhh:) Kahkaha patlattım yazına..Aslında ordan sil, burdan sil..Daha beter çekiyon kendine bacım..Ya bi bırakk..Amma velakin bu ayrılık saçma sapan birşeyden ötürü geliyorsa açık açık konuş..Gurur felan yapma..Diğmi ordan silip burdan silip bi de telefon bekleriz biz kadınlar..Yaa biz hakkaten çok enteresan varlıklarız vesselam :):):O

    YanıtlaSil
  26. Şakacı biricit. Kadınlar erkeklere cinsel obje olarak bakmaz ve eminsin :o Hatun kişilerin ağzını sulandırmak istemem ! ama sizin tabirinizle biskolata erkeği olarak adlandırdığınız tiplerden olsam ve karın bölgemde tepsi tepsi baklava taşısam bende eminim duygularımla oynanmazdı, resmen çevremdeki onca kadının sömürgesi olurdum. Tamam erkekler bu konuda daha hassas olabilir, nihayetinde kadınlar güzel varlıklar, genelleme yapmıyorum, üzerine alınmayabilirsin lakin üzerine alınması gereken hatun kişilerin etrafta bolca olduğundan haberdarım.

    YanıtlaSil
  27. Deja Vu :))))) gercekten arıza cekıyorum bende anlamadım neden boyle ama. evet konusmak en ıyısı zaten olmayacağını anladık 1 ay ayrılıktan sonra konustuk bırbırımıze gore deılız anladık:)

    YanıtlaSil
  28. Gkh Tdi neee bıscolata mı dedın :))))
    sana bı sır vereyım mı,bıscolata erkeklerıne ılgı en az sızın vıctorya secret mankenlerıne ılgınız gıbı,ona ıstınaden olusturulmus bı durumdur.gercekten sadece cınsellık dusunen kadınlar var mı bılemıorum ama ordakı mankenlere ınat bızde ozaman bıscolata erkeğı ıstıyoruz :) gıbısınden bı durum..hee soyle kadınlar var mı dersen erkeklerı maddı acıdan kullananlar buna var derım cunku bıldığım ınsanlar var.gozumle gordum yanı ama kadınların erkeklerı cınsel olarak kullanmaları farklı bı durum,ınankı bızım dılımızde esprı konusudur cıddı manada kadınlar bu sekılde davranmazlar..yanı benım tanıdığım ınsanlar yok,belkı senınde vardır ınsanoğlu sonucta..

    YanıtlaSil
  29. Ahahaha :))
    Pek keyifliydi yazdıkların. Eline sağlık..
    Twitter'lı Twitter'sız sevgili de mi oluyormuş :)))

    YanıtlaSil
  30. Zeugma tesekkurederım :)) benım sevgılılerımın hıcbırının twitterı yoktu :) ama eskılerı arada bı kontrol edıyorum bırıne baktım bır tane takıpcısı var :))

    YanıtlaSil