12 Temmuz 2012 Perşembe

Piranha 3DD




IMDB Puanı
4.3/10 
Yapım:
2011 - ABD, 
Tür: Gerilim,  Komedi,  Korku, 
Süre:88 dakika
Yönetmen:John Gulager, 
Oyuncular: Danielle Panabaker, Jean-Luc Bilodeau, Ving Rhames, Christopher Lloyd, Katrina Bowden, David Hasselhoff, David Koechner, Gary Busey, Chris Zylka, Sierra Fisk, Matt Bush, Paul James Jordan, Meagan Tandy, Alisa Harris, Paul Scheer, Clu Gulager, Adrian Martinez, 
Görüntü Y.: Alexandre Lehmann, 
Senaryo: Patrick Melton, Marcus Dunstan, 
Yapımcı: Joel Soisson, Mark Canton, Marc Toberoff




Piranha serisinin en berbat filmiydi,başka bi söyleyeceğim yok.:) Tamamen hayal kırıklığı,korku desen değil,gerılım desen değil,komedi desen hiç değil,çünkü dalga geçmeyede çalışsalar yapılan espriler,bi de yerli yersiz çalan müzik berbattı.Bu sefer Piranhalar havuza kadar geliyolar,sadece bi sahne var musluktan piranha çıkıo o ilginçti..Onun dışında resmen zaman kaybı.10 üzerinden eksi 1 veriyorum o derece yani:) En azında Maykıl Nayt'ı görmüş oldum,hala yakısıklı adam yaa:)

Biricit ne zaman güzel korku filmleri yapılacak hala bilemiyor.
resimler alıntıdır.

10 yorum:

  1. hiç gitmeyeyim o zaman :)),
    iyi oldu bu post :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakıt kaybı canım ben hıc beğenmedım:) sevgıler

      Sil
  2. Güzel yorumların için teşekkürler canım. Musluktan nasıl pirana çıkıyor kiiii :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi ya bende biran 3d görünce çok heyecanlanmıştım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım pek guzel deıldı 3d evet ama ben hıc beğenmedım,3d olmayan pıranha fılmlerı daha guzeldı:)

      Sil
  4. ayy iyi ki görmemişim ben o musluklu piranalı filmi, valla korkudan duş almazdım o derece :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bı o sahnesınde korktum zaten gerısı hıc guzel değıldı:)

      Sil
  5. Yorumlarına katılıyorum zaten aquapark'tan piranha çıkması kadar saçma bir fikirden neler çıkabilir.. Bir de o kızın içine girip sonra çıkması çok komikti :))
    Takipçinim canım bu da benim blogum bir göz atmak istersen :))

    http://duyguygun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede cok sacmaydı daha guzel yapılabılırdı aslında:)
      tabıı blogunuza gelıyorum sevgıler:)

      Sil