7 Eylül 2012 Cuma

Mr. Maana'dan Ödül Kazandım,Hava Atmış Gibi Olmayayımda:))



Mr.Maana'nın bilgi yarışmasından kazandığım kitabımı aldım.Hatta bir kitap kazanmıştım  Seda Özay'ın 'Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin' kitabını ama almaya gittiğimde bir kitap daha hediye edildi:) İsmi de 'Önce Aşk'.. :)  Mr.Maana'ya ve özellikle de Silva Hanım'a sıcaklığı ve ilgisi için çok teşekkür ederim.Blogumu beğenmeleri ve okumalarıda ayrıca beni çok mutlu etti:)Mr.Maana ne derseniz; bilgi yarışmalarının yapıldığı bir mecra,sizde katılabilirsiniz buradan http://www.mrmaana.com/,hem yeni şeyler öğrenip bilgilerinizi tazeleyebilirsiniz,hem de eğlenerek ödülleri kazanabilirsiniz:)

Biricit yeni kitaplarınıda kitaplığına ekledi,beğenerek okuyacak:)

12 yorum:

  1. Vay, tebrikler!
    Bayadır yarışıyorum, hediye kazanmak zor cidden. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah sende kazanırsın:) tesekkurler:)

      Sil
  2. ohhh tebrikler canım,harikasın.
    Ben de kendimce baya zaman harcıyorum bu sitede:)))Bakalım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazanırsın canım benım ınanıyorum bende cok yarısıyorum bıraz ara verdım sımdı ama devam edıcem:))

      Sil
  3. Senin sayende keşfettim, yarışıyorum bakalım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) basarılar Tuğcecım kazanırsın umarım:)

      Sil
  4. ÖHÖM öhöm, nispet allert.... ahahahsdf.
    Hayırlı olsun biricik hatun, bilgi taşan zihnine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler tatlım:) estagfırullah ne haddıme:)

      Sil
  5. Tü tü tü tü maşallah ben de uğraşıyorum ama ilk ona bile giremedim IQ küpü arkadaşım benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ılk ona girersin bol bol paylasım yap,arkadaslarını davet et,olur kazanırsın ben ınanıyorum:)) tesekkurler:)

      Sil
  6. Ayyy süper, keyifle oku o zaman :)

    YanıtlaSil