18 Ekim 2012 Perşembe

Annemin Turşuları Oldu! :)


Annemin 10 gün önce kurduğu turşular oldu:))Bizde afiyetle yemeye başladık.Annemin turşu tarifine göre,salatalık,lahana,biber,havuç,artık hangi sebzeden yapmak istiyorsanız o sebzeleri koyuyorsunuz,sirke,tuz,sarmısak,limon ve su ile yaptı annem:) Harika oldular,tavsiye ederim hepinize,kış akşamları yaklasırken akşam yemeklerinde çok güzel gidiyor turşu,özelliklede kuru fasulye pilav varsa yemekte süper oluyo:))Lahana turşusu,biber turşusu,salatalık turşumuz var şimdilik:))





Biricit'in annesi Biricit'inde turşusunu kuracak mı bilinmez:)

28 yorum:

  1. oyyyyyyyyyyy, kalpcik kalpcik gönderiyorum:)))
    Annenin elleri dert görmesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler tatlım:))
      amin canım insallah:)

      Sil
  2. Az önce ben de yedim yemeğin yanında ne tesadüf :)

    Biricit'in annesi Bricit'in turşusunu kuracak tabii :)))) Ama evlenip de kendi evine yerleştiğinde ;)
    Sevgiler..

    (Güle güle, iyi günlerde yiyin turşularınızı...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesadufe bak:) artık onumuz kıs sureklı tursu yerız:)evlenemezsem tursumu kurar tahmınımce:)
      ınsallah zeugmacım,saolasın:))

      Sil
  3. Mmmmmm leziz görünüyorlarr canım yaaa annenin ellerine sağlıkk vala afiyet olsunnn hepinizeee şimdidennn :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım:) cok lezzetlı oldular:)

      Sil
  4. oh annenin eline sağlık, afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın sırrakalemcım,tesekkurler:))

      Sil
  5. uwww çok severim geçen gece çatlıcaktım turşu yeemekden azım sulandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende cok sevıorum tursuyu canım:)

      Sil
  6. Biricit'in annesinin ellerine sağlık harika görünüyorlar lakin.... Biricitin turşusunu zinhar kurmasın,kurmasın ki ilerde torunlarıyla güzel akşam yemekleri yanında kurduğu turşuları afiyetle yesinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah demetcım :)) nerdeee o gunler:))

      Sil
  7. Turşuya bayılırım. Hele havuç kütür kütür yemelik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok severım,havuclar aynen cok lezızdı:))

      Sil
  8. limon mu, limon da mı katılıyodu .. ben de ilk defa turşu kurdum ama sadece sirke tuz ve su kattım , ha bi de sarımsak da kattım :) limon tuzu mu ,dilim limon mu yoksa suyunu mu kattınız acaba bilgilendirir misiniz ? özene bözene yaptığım turşularım güzel olsun da hevesim kırılmasın di mi ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabııkı lımonda katılıyor,bız lımonu kucuk kucuk kesıp yada ıkıye bolup koyuyoruz,lımon suyu katmıoruz, senınkılerde cok guzel olacak emınımkı lımonlu dahada guzel olur ama :)

      Sil
    2. geç kalmış sayılmam heralde , katayım limon ben de o zaman , çok teşekkürlerr :)

      Sil
    3. yok yok gec kalmıs sayılmazsın bence katabılırsın, cok guzel olacak:)

      Sil
  9. ne zaman kış girse kesin bi 5 kilo almama sebeptir bu turşular varya; ellerine sağlık annenin çok güzel görünüyorlar inan canım çekti benim annemde hazırladı ama ne on günü biricitcim kesin bir ay bekletir -hadi anne hadi anneee diyene kadar ömrümüz yer bizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kılo aldırıo sorma canım ama dayanamıorumkı:)) hava sıcak ya o yuzden hemencecık oldu,ama kıs olsa kesın bır ayda olur,bıde kavanozda yaptık,fakat cok hosumuza gıttı yarın yıne malzeme alıcam yapıcaz tekrardan:))

      Sil
  10. annenin ellerine sağlık:)
    bi de çok yeme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım az once bı tabak yedım vallahi:)

      Sil
  11. turşulara olan övgülerimi yağdırmaya hazırdım ki postun sonundaki notu okuyarak bütün cümlelerimi unuttum(: sırf post sonu sorularını - cümlelerini birleştirip bi kitap yazsan yok satar ben sana diyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) semmacım sen ne kadar tatlısın yahu:)
      beğenmene sevındım kesınlıkle sende bu kısa tursu kur afıyetlede ye canım:)

      Sil
  12. Off harika görünüyorlar canım çekti :)) Annenin ellerine sağlık valla :)Ben de ne zaman kayınvalidemlere gitsem acur turşusu alıp geliyorum :)

    Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler tatlım,sanada afıyet olsun:) sende dene bıgun evde tavsıye ederım:)

      Sil
  13. Anneciğinin ellerine sağlık canım. meyhane pilavı ile de çok güzel oluyor turşu :)
    Normal turşu bize ağır geliyor Alman tipi tatşı-ekşi bir turşu türü keşfettik biz sadece onu yiyoruz midemizi yormuyor
    Biz de konservelikler soslar kahvaltılıklar yaptık kışa... bekleriz yemeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meyhane pılavının tarıfını alacağım senden:)
      hmm hangı tursu o canım bana da soylersın,oooo bu kış sızdeyım ozmn canım benım:)

      Sil