9 Şubat 2013 Cumartesi

Biricit'in Kullandığı Makyaj Temizleme Ürünleri:)



Diadermine yıllardır kullandığım ve hassas olan cildimde herhangi bir sorun oluşturmayan bir marka. Özellikle de makyaj temizlemede Diadermine Yatıştırıcı Temizleme Sütünü ve Diadermine Temizleyici-Canlandırıcı Toniği kullanıyorum. Benim cildim gerçekten hem hassas hem de kuru olduğu için, her ürünü kullanamıyorum. Buğdaydan elde edilen bir protein bulunan Lift serisinin temizleme sütünü önce bir pamuk yardımıyla cildime uyguluyorum,makyajımı çıkarırken. Üzerinede yine toniği pamuğa döküp cildime uyguluyorum. Hem makyajımı harika bir şekilde derinlemesine çıkarıyor hem de cildimde ferahlama ve rahatlık hissediyorum. Cildi sıkılaştırma etkisi de mevcut.



Golden Rose Makyaj Temizleme Mendilleri: İçeriğindeki E Vitaminleri bulunan bu makyaj temizleme mendilleri, seyahate giderken veya  her zaman çantada bulunması gereken çok faydalı ürünlerden biri.Hoş ve güzel bir kokuya da sahip:)



Bioderma H2O ile Limangobox ve Lilakutu sayesinde tanışmıştım. Numune ürünlerini kullanmaya başladım, birisi bitmek üzere hatta. Bioderma H2O nun kullanımı da bir parça pamuğa suyu dökerek,cildimizi temizliyoruz. 




Göz makyajının çıkarılmasında, özellikle çok etkili bir ürün.Göz makyajı temizlemek oldukça zordur, özellikle rimelin veya göz kaleminin kalıntılarını, ama Bioderma H2O ile rahatça temizleniyor.Bu açıdan çok yararlı bir ürün.



Biricit, makyajını temizlerken kullandığı ürünlere çok dikkat ediyor,peki ya siz?

6 yorum:

  1. Sensibio H2O kullananan hemen herkesin memnun olduğu bir ürün, benim de listemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende memnun kaldım makyaj temizleme suları gerçektende harika:)

      Sil
  2. temizleme sütü ya da mendiliyle makyajı çıkardıktan sonra mutlaka bi temizleyici ile ya da bol su ile yıkamak gerekiyormuş cildi. aksi takdirde makyajın yıpratıcı etkisinden arınmıyormuş cilt.
    diadermine yeni ürünlerinde paraben kullanmıyormuş.
    elimdeki ürünler bittiğinde diadermine denemeyi düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım su zaten en guzel temızlığı sağlar. Diadermine'in yeni ürünlerini bende merak ettım sımdı:))

      Sil
  3. Bioderma'nın göz makyajı içinde kullanıldığını bilmiyordum, sadece yüz makyajı için sanıyordum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz makyajında etkili bir ürün olduğunu yazdım,anlamadıysanız dediğimi bişey yapamam:))

      Sil