14 Şubat 2013 Perşembe

Mr. Maana'dan Harika Hediyeler Geldi:)


Mr Maana ile harika bir kitap çekilişi yapmıştık hatırlarsınız. Hatta kitap seti çekilişi yapmıştık, tam üç kişi beşer adet kitap kazanmıştı.Katılamayanlar bol bol üzülmüşlerdir bence:)  Mr Maana bana da bu harika kitapları göndermiş, çok teşekkür ediyorum kendilerine. Hepsini tek tek okuyup, yorumlarımı da ayrıca yazacağım.:) Şimdiden meraklandım,sabırsızlanıyorum hepsini okumak için:))



Osho Bilgelik Kitabı 1
Osho Bilgelik Kitabı 2
Annem Babamı Boşadı-Neslihan Kayalar
Hayattan Çok Çektim- Burak Akkul
Ruhu Olan Öyküler- Rosario Gomez A.

Mr. Maana'nın yarışmalarına katılıp harika ödüller kazanmak isterseniz http://www.mrmaana.com/ buradan yarışabilirsiniz:) 

Biricit; Mr Maana'ya çok teşekkür ediyor, hangi kitabından okumaya başlayacağını şaşırmış bir durumda:)

8 yorum:

  1. Canım güle güle oku :) Çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
  2. Baktım canım siteye güzel şeyler var güzel paylaşım:)
    Banada beklerim
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Benim kitaplarım da geldi tatlım, birazdan sana ve siteye teşekkür yazısı yazacağım ama burdan da söyleyeyim Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyıfle okumanı dılerım canım:) ıyı gunlerde oku:) ben tesekkur ederım katılımın ıcın sevgıler:)

      Sil
  4. benim kitaplarım da geldi, resmini çekemedim henüz. teşekkürler..

    YanıtlaSil