27 Temmuz 2013 Cumartesi

Biricit'in Yeni Twitter Adresi


Twitterıma nazar değdi gözü olanın gözü çıksın, eski twitterım artık yok :) Yeni bir twitter adresi açtım bende eklemek isteyenler olursa buradan ulaşabilirsiniz. Yeni twitterım hayırlı uğurlu olsun:)) Bu arada niye kapandığını da anlamış değilim, hiçte sahte bir hesap değildi çok kızdım sana twitter!!:) Bulamadığım kişiler var, herkesi kaybettim bulabildiklerimi de eklemeye çalışıyorum:P

Kamu oyuna itina ile duyurulur:)

Bloglovinden takip etmek isterseniz buradan, Facebook sayfamdan yazılarımı takip etmek isterseniz buradan, twitter adresimden takip etmek için ise buradan takip edebilirsiniz. Herkese harika bir hafta sonu dilerim:) SON DAKİKA GELİŞMESİ twitterım acıldı:) 1 Ağustos itibari ile yine bu twitterdayım :) 

Biricit derki; yeni tıbıtırım umarım hayatıma yeni ve güzel şeyleri getirir.
görsel alıntıdır.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bende seni izliyorum canım tesekkurler:)

      Sil
  2. Ay canim ya, sende mi. Hemen takibe aliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet malesef bende :) takibindeyim ahucum

      Sil
  3. Ablama söylimde takip etsin, eskisi varmıydı acaba sormam lazım :) hayırlı olsun Biricitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ablan beni takiptemiydi?:) kim acaba :)) tesekkurler canım ablanada sevgiler selamlar

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. bende takibindeyim zaten ilk seni takibe almıstım canım benim:))

      Sil
  5. yapıyor bu fb ve tw ara ara böyle şeyler takmamak lazım..
    hayırlı olsun yeni hesabın (:

    YanıtlaSil