2 Temmuz 2013 Salı

Dermokozmetik Ürün Satışında % 100 Müşteri Memnuniyeti Olan Narecza.com



Dermokozmetik ürün satışı yapan yepyeni bir site ile tanıştım. Narecza.com ' da dermokozmetik, kozmetik ve bitkisel ürünler pazarında bulunan harika ürünler yer alıyor. 




% 100 Müşteri memnuniyetinin ön planda tutulduğu Narecza.com'da DDFNeostrataDr MuradAveneBioderma gibi birbirinden güzel dermokozmetik ve bakım markaları yer alıyor.Dermokozmetik markalarında kampanyalı ürünleri de bulunmakta.






Ayrıca Narecza.com'un kendi projesi olan DermoTV'de birbirinden harika ve bilgilendirici; dermokozmetik, makyaj ve cilt bakım ile ilgili dünyaca ünlü doktorların Türkçe alt yazılı binlerce videosu bulunuyor. Makyaj ve bakımla ilgili videoları ilgiyle takip edeceğinize eminim, çok dikkat çekici bir proje olmuş:)

Narecza.com'da 99TL üzerindeki alışverişlerde kargonun bedava olması da çok avantajlı bir durum:) 

Narecza.com'da ki fırsat ve avantajları ilk ben öğreneyim diyorsanız  Facebook sayfalarından da takip edebilirsiniz:)

4 yorum:

  1. Bu siteyi ilk kez duydum canım, mutlaka bakacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim canım cok guzel bir site:)

      Sil
  2. Ben de ilk defa duydum, bakayım hemen sitelerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok güzel ürünler var canım kesinlikle bakmalısın:)

      Sil