23 Temmuz 2013 Salı

Nishmoda.com İle Defter Tasarım Atölyesi Davetiyesi Kazanmak İster misiniz?:) (SONA ERDİ)


Eşsiz tasarımların keyifli moda adresi Nishmoda.com'un bu cumartesi günü Tasarım Atölyesi Kadıköy ve Kabine Nadire işbirliği ile gerçekleştireceği; Muk Design'nın vereceği defter tasarım atölyesi var. Nishmoda Biricit'in blogundaki izleyicilerini de unutmamış, Bir Şanslı İzleyicime Defter Tasarlama Atölyesi davetiyemiz var!:) Defterleri seviyorsanız, defter yapmak istiyorsanız :),  27 Temmuz 2013'te düzenlenecek defter tasarlama atölyesi etkinliğine davetiye kazanabilirsiniz. Tek şartımız Nishmoda Facebook Sayfasını buradan beğenmek:) Bu kadar basit:) İstanbul'daki defterseverleri, tasarım meraklısı bloggerları ve blogumun izleyicilerini bu güzel çekilişimize bekliyorum:) 25 Temmuz 2013'de çekilişimiz sona erecektir:) 
Nishmoda Facebook Sayfasını beğendikten sonra, yorum olarak hangi isimden-soyisimden beğendiğinizi ve size hemen ulaşabileceğim mail adresinizi yorumunuza eklemeniz gerekmektedir:)
Herkese Bol Şanslar:)


6 yorum:

  1. İstanbul'da olsam gelmeyi çok isterdim. :(

    YanıtlaSil
  2. Sayfayı Burak Alabaş adına beğendim, bu blog ile de takipçinizim, kendim az buçuk defter yapıyorum, umarım atölyeye katılma şansını elde ederim.

    Mailim de burakalabas@gmail.com

    teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Deniz Yıldız adıyla beğendim, umarım kazanırım,herkese bol şans :)
    yildiz_deniz@hotmail.com
    Sevgiler,
    Deniz.

    YanıtlaSil
  4. ben katılmaya gelmedim sevgili biricitcim sadece ziyaret etmek istedim umarım iyisindir sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim tesekkurler canım katılmak için gelseydinde guzel olurdu:)

      Sil