22 Aralık 2013 Pazar

Rexona Shower Clean Deodorant


Rexona Shower Clean Deodorant kokusu çok hoş olan pudralı bir deodorant. İçeriğinde alkol barındırmayan, pudralı olması sayesinde de uzun süre kokusu kalıcı olan bir deodorant. Ferahlatıcı bir etkisi var, temizlik hissini deodorantı kullandığınızda hissediyorsunuz. Şişesinin ayarlanabilir bir mekanizması var, ter ve kötü kokuların giderilmesinde etkili bir deodorant olduğunu düşünüyorum. 


Gün boyu duş ferahlığı sloganıyla üretilmiş Rexona Shower Clean Deodorant'la beni tanıstırdıkları için Unilever'e teşekkür ederim. İlknurundunyasının blog etkinliğinde hediye edilmiş bir üründü.





Biricit; hep temiz ferah ve güzel kokmak istiyor:)

4 yorum:

  1. canim bendeki cotton olani.bayiliyorum kokusuna:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ferahlatıcı kokusunu sevdim bu deodorantın senin dediğini henuz denemedim canım :)

      Sil
  2. Duş kokusu etkisi 1 hafta sonra geçiyor. Ya burun kokuya alışıyor, ya da ten için önemini kaybediyor. Bittikten sonra tekrar almaıdığımı itiraf etmeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokuya alısmada olabilir belki bende her sıktığımda ferahlatıcı bir koku aldım:)

      Sil