13 Mart 2014 Perşembe

Biricit'e Dostundan Çiçekler Gelmiş :)


Çiçekler umut demek, barış demek, aşk demek, sevgi demek, güzellikler demek, vicdan demek, dostluk demek, kardeşlik demek, anlamlı manaları var bende o yüzden bir kaç gündür yazı yazmadığım bloguma ilk bu yazımla başlamak istedim. Umutlarımız hiç kırılmasın, kardeşçe yaşayalım, gönlümüz bunu istiyor hepimizin..Güzel günlerimiz olsun.. Sevgi ile bu günlere ulaşacağız..

Canım arkadasım, can dostum, Dünya Kadınlar Günü için bana çok güzel bir sürpriz yapmış,bana parfüm kadar güzel kokan harika çiçekler göndermiş, Seni Çok Seviyorum Birtanecik Dostum :) Blogger bulusmam icin, Bakırköy İstasyon Cafe'ye gönderdiği çiçekleri görünce çok sevindim :) Sürprizleri çok seviyorum, özellikle de çiçekli çikolatalı olanları ve gerçek sevilen insanlardan gelen samimi duygularla olanları :)






Biricit derki; belki bir gün çok sevildiğimde çok güzel çiçeklerden alırım prensimden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder