14 Nisan 2014 Pazartesi

Carte D'or Tatlıları Deneyimlerim :)


Carte D'or dondurmaları ile olduğu kadar tatlıları ile de kalbimi kazandı :) Carte D'or'un pudinglerini denedim ve blogumda da yazmak istedim. Pratik tatlıları seviyorsanız, kesinlikle denemeniz lazım, pratik ev hanımlarının ve evde pratik tatlı ne hazırlasam diyen iş kadınlarının gözdesi olacak tatlılar bence :) Hem de hepsi birbirinden tatlı:) 

Vanilyalı Puding ile Bitter çikolatalı Pudingi karıstırıp kaselerde denediğim bir tatlı üzerini de kahveler ile süsledim :)


Yandan bakınca da 2 renk olduğunu gorebiliyorsunuz, once bitter pudingimi yaptım kaplara döktüm, diğer vanilyalı pudingimi de hazırlayıp kapların üzerine döktüm tavsiye ederim deneyin :)




Carte D'or Keşkül ise badem taneleri ile gönlümü kazandı :) Carte D'or ürünlerinin yapılısı cok kolay,arkasındaki tarifinden süt ilaveleri ile basit bir sekilde hazırlayabiliyorsunuz, yine üzerine kahvemi serptim :)




Carte D'or Antep fıstıklı ile Damla Sakızlı Muhallebisini karıstırdım, lezzeti mükemmel :)


Carte D'or Antep fıstıklı pudingi yaptıktan sonra, 2 kaseye ve bir kaba döktüm, üzerinede damla sakızlı muhallebiyi yapıp kaplara döktüm, harika bir tat oldu, antep fıstıkları tane tane ve nanemsi bir tat üzerine ilave olarak damla sakızı tadı enfesti, misafirlerimiz, arkadaslarımda cok beğendiler :)




Üzerine de bu sefer Türk Kahvesi döktüm, harika bir tat oldu:) Carte D'or 'a cok tesekkurler :)





Biricit derki; ağzımın tadı hep tatlı olsun :)

4 yorum:

  1. Afiyet olsun canım :) Türk kahvesi karıştırma fikrini tuttum deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canım hem Türk kahvesi hem de normal kahve ile tavsiye ederim cok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,blogunuz çok keyifli takibe aldım,ben de beklerim..))
    http://dikmece.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim bende geldim blogunuza sevgiler :)

    YanıtlaSil