1 Nisan 2014 Salı

Raen Tonic Hydrolate Gül Deneyimim!:)


Raen'in yepyeni ürünü Raen Gül Tonic'iğini 10 gündür uyguluyorum. Biricitle Kadınlar Günü buluşmam için Raen tarafından gönderilmişti bu ürün. Oldukça başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Kokusuna ilk başta bayıldım, gül kokusunu seviyorsanız, kesinlikle bu ürünü ilk önce kokusundan dolayı seveceksiniz. Ayrıca gül kokusunun depresyona ve gerilmeye iyi geldiğini söyleyebilirim, gül toniğini uygularken bol bol kokladım da :) 

Damıtma yöntemi ile üretilmiş olan Raen Gül Toniği; her cilt tipine uygun bir ürün. Hem temizleyici olarak hem de makyaj temizleyici olarak kullanabiliyorsunuz. Ben yüzüme banyo sonrası ve gece temizliğim de uyguladım. Bir pamuğa döktüğüm toniği, cildime masaj yaparak uyguladım. Cildim yumuşacık oldu, harika bir temizleme hissettim. Cildim hem rahatladı, hem de ferahladı, canlandı. İçeriğinde; pastörize esansiyel gül hidrolat bulunuyor. İçerisinde herhangi bir kimyasal bulunmuyor, hayvanlar üzerinde test edilmemiş bir ürün. Kısacası Harika! :) Raen ürünlerine Lila Kutuda buradaki linke tıklayıp ulaşabilirsiniz.


Raen'e bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdıkları icin ve Biricitle Kadınlar Günü Bulusmama destekleri icin cok tesekkur ederim :)


8 yorum:

  1. Gül kokulu tonik! Hiç fena fikir değil bence.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Güllü şeylere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederim canım kokusu cok guzel ve iceriğide harika

    YanıtlaSil
  4. gül kokulu ürünleri bende cok seviyorum jdcim

    YanıtlaSil
  5. Bende sevdim yakmıyor cildimi kokusu bnm için biraz yoğun olsada çok rahatsız edici değil sen bitirmişsin bile galiba :))
    İçerik falan çok iyi makyaj temizleme için bence de güzel bir ürün birde yoğun göz makyajında deneyeceğim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok beğendim canım sonuna geldim iceriği cok iyi, ben 2 arkadasım uzerinde de denedim onlarda cok beğendiler yazını bekliyorum merakla

      Sil
  6. hem doğal hem hayvanlar üzerinde test yapmıyor, en sevdiğimden! :)

    YanıtlaSil
  7. evet canım aynen bu ozellikleri olan urunleri bende cok seviyorum :)

    YanıtlaSil