13 Temmuz 2014 Pazar

Babe Hand Cream SPF 10


Babe Hand Cream SPF 10 yaz için ideal bir el kremi, uzunca bir süredir kullandığım bu kremi; gündüz dışarı çıkmadan ellerime uyguluyorum. Güneş koruma özellikli bir krem, bildiğiniz gibi güneşin zararlı etkilerinden cildimizi korumamız gerekiyor, ellerimiz ise sürekli güneşe maruz kalabiliyor. Babe Hand Cream SPF 10  hem ellerimi güneşten korurken, çok güzel bir nemlendirme de yapıyor, nemlendirme etkisini çok beğendim. Cilt çatlaklarına karşı etkili bir krem, kuru bir cildim olduğu için neme daha çok ihtiyacım var özellikle de ellerimin ihtiyacı var. Yağsız formulu de beğendiğim özelliklerinden birisi. Az miktarda uygulayıp sürüyorsunuz ellerinize.Yağlı kremleri pek sevmiyorum, yağ bırakmayan kremler daha çok kullanım kolaylığı sağlıyor. İçeriğinde; güneş koruma filtreleri,shea yağı, öküzgözü,allantoin,aloe vera bulunuyor. Ellerimi yumusatmasını ve nemlendirmesini çok beğendim:) Kozmedshop'a bu güzel ürünle beni tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim:)




Biricit; Babe Hand Cream SPF 10 kremi çok beğendi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder