1 Temmuz 2014 Salı

Bulgarian Rose Shower Gel



Rose Shower Gel; Bulgarian Rose Gül Yağ Katkılı Cilt Bakım Ürünleri'nin 9 Martta düzenlediğim Kadınlar Günü Bloggerlar bulusmamda bizlere hediyelerindendi. Bazı arkadaslarıma şampuanı denk gelmişti bana ise; banyo jeli denk geldi:) Kokusuna bayıldığımı söyleyebilirim, eğer gül kokusunu seviyorsanız siz de eminim cok seveceksiniz. İçeriğinde; gül yağı bulunuyor ve sadece eczanelerde satılıyor. Cildimi nemlendirmesi, temizlemesi ve özellikle kokusu çok hoşuma gitti. Aromaterapik ve duş aldığımda vazgeçilmezim olan bu ürünle beni tanıstırdıkları için Bulgarian Rose Gül Yağ Katkılı Cilt Bakım Ürünleri'ne çok teşekkür ederim :) Bulgarian Rose ürünleri 44 ülkede satılıyor ve su anda da Türkiye'ye yeni gelen bir marka, sadece eczanelerde satısı yapılıyor.



Biricit Bulgarian Rose ürünlerini çok beğendi:)

4 yorum:

  1. Bulgarian Rose Nemlendirici Yüz Kremi kullanılmayı bekleyen ürünlerim arasında.Eczane'de satılır ibaresi kulağa hoş geliyor.Bende bakayım nasılmış ;)

    YanıtlaSil
  2. bu urunlerini de denemelisin canım kokusunu cok beğendim:) bende de baska urunleride var kullandığım sırayla blogumda yer vermeye calısıyorum, yuz kremi yorumunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Gül kokusu sever olarak çok ilgi çekici geldi, ben bi eczanelere bakayım :)

    YanıtlaSil
  4. gül kokusunu seviyorsan mutlaka denemelisin canım:)

    YanıtlaSil