21 Temmuz 2014 Pazartesi

Bupiliç Ziyafet Serisi Deneyimlerim:)


Bupiliç Ziyafet Serisi ile Bloggerlarla Ramazana Hosgeldin bulusmasında tanısmıstım. Çok güzel lezzetleri ile iftar ve sahur sofralarımız şenlendi:) Tavuğu zaten çok severim, piliç göğüs baby şiş ve piliç göğüs lokum ürünlerini denedim. Kesinlikle tavsiye edeceğim gıdalardan, tavukseverlerin özellikle denemeleri lazım :)





Tavada pişirdiğim şişin yanına pilavla beraber; iftarımızda annemle afiyetle yedik:)





Piliç Göğüs Lokumda sahur soframıza konuk oldu; afiyetle yenildi:)

Bupiliç Ziyafet Serisine bu güzel ve sağlıklı lezzetlerini bizlerle tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim :)

Biricit; Bupiliç Ziyafet serisine bayıldı:)

4 yorum:

  1. Bende bir güzel kızartıp iftar yaptım canım ilk haftalarda beni büyük dertten kurtardı bu piliç en çok lokumları sevdim,
    Afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler canım bende bayıldım hepsine lokumları ayrı guzeldi :) sanada afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. AFİYET OLSUN CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR GERÇEKTEN HAZIR PRATİK DAHA NEOLSUN :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkur ederim canım cok pratik ve cok lezzetlilerdi bayıldık :)

    YanıtlaSil