7 Temmuz 2014 Pazartesi

Doa Baobab Yağı



Doa Kozmetik Baobab Yağını; cildinizde her yere uygulayabiliyorsunuz. Ben uzun zamandır yüzümde uyguluyorum. Kuru ciltler icin ideal bir yağ olduğunu düşünüyorum, nemlendirmesi çok iyi. Ayrıca yüzünüzde epilasyon veya sir ağda uygulaması yapıyorsanız bu yağı uygulama sonrasında da sürebilirsiniz, cildinizde rahatlama sağlıyor. İçeriğinde; Baobab yağı, A,C,D,E,F vitaminleri, beta-karoten, amin asitler ve yuksek miktarda tartarik asit iceriyor. 

Tahriş olmus kuruyan ciltler icin yatıstırıcı ve nemlendirme acısından yuksek nemlendirme sağlıyor. Ayrıca günes yanıkları icinde uygulanabiliyor. Cilt tarafından hemen emiliyor, birkaç dakika icerisinde yağlı hissi geciyor, nemlenmis bir cilde kavusuyorsunuz, uzun sureli kullanımda yaslanma etkilerine de iyi gelen bir ürünmüş. 



Kuru cilt yapısına sahip olanlar denemedilerse kesinlikle denemeliler bence:) 

Biricit; Doa Kozmetik'in doğal urunlerini cok seviyor:)

4 yorum:

  1. Yazı için teşekkürler,elimde vardı ve öylece duruyordu. Epilasyon yaptırıyorum o zamanlar kullanırım artık. Çok tembelim ben araştırmak yerine biri yazsa da hemen okusam modundayım :)
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ben tesekkur ederim guzel yorumun icin :) denemelisin mutlaka Senacım epilasyon sonrası harika bir rahatlama sağlıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Epilasyon sonrası rahatlama demek ilginçmiş ya bak bilmiyordum hiç bunu güzel bişey :))

    YanıtlaSil
  4. evet cok iyi geliyor rahatlatıyor cildi :)

    YanıtlaSil