3 Temmuz 2014 Perşembe

Fouf Dead Sea Cosmetics Facial Mud Mask Çamur Maskesi


Fouf Dead Sea Cosmetics Facial Mud Mask; Mobil Perde ve Fouf Dead Sea Cosmetics Türkiye'nin sahibi Demet Hanım tarafından denemem icin gönderilmişti. Ben yüz maskelerini cildime uygulamayı çok seviyorum. Cildin normal temizliğinin dısında mutlaka yüz maskeleri ile de temizlenmesi gerektiğini dusunuyorum, yüz maskeleri ile daha geniş capta bir temizlik ve cilt bakımı olduğu fikrindeyim. Demet Hanım; kendisi bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdı, daha onceden 9 Martta duzenlediğim Kadınlar Gunu Blogger bulusmama destekleri olmustu, o vesile ile tanısmıstık, sadece telefondan gorusmemıze rağmen, cok iyi cok kibar bir insan olduğunu anlamıstım, bu arada kendisi vefat etmiş maalesef, Allah'tan rahmet diliyorum kendisine. Bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdığı icinde kendisine cok tesekkur ediyorum, mekanı cennet olsun.



Fouf Facial Mud Mask; yüz bakımı icin uygulanan bir çamur maskesi.Ciltteki; yağ, kir ve makyaj kalıntılarını derinlemesine temizleyen bir ürün. Doğal Dead Sea siyah çamuru, antitoksidan elementler, badem yağı ve doğal bitki özleri iceriyor. İcinde paraben yok, parabensiz ürünleri cok seviyorum. Temiz ve kuru cildime sürüp, 15 dakika civarında bekleyerek haftada bir-iki kez uyguladığım bu maskeyi ilk surduğum anlarda ferahlama hissediyorum. Cok kalın bir tabaka halinde değil ince bir tabaka halinde masaj yaparak uyguluyorum, 15 dakika sonrasında katılasmaya baslıyor ve yuzumu ılık suyla yıkıyorum,yüzüm derinlemesine temizleniyor ve yumusacık hissediyorum, sonrasında ise yuz kremimi uyguladım. Tavsiye edeceğim bir yüz maskesi. Lila kutudan detaylı inceleyip,satın almak isterseniz; buradan bakabilirsiniz.






Biricit Fouf ürünlerini çok seviyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder