17 Ağustos 2014 Pazar

Faberlic Şampuan ve Saç Onarıcı Sprey


Faberlic ürünleri ile ilk kez tanışıyorum, sampuanı ve saç onarıcı spreyi de ilk defa denediğim ürünleri. Faberlic; Rusya'ya ait bir kozmetik firması. Faberlic Pro serisinin turuncu renkte olan şampuanı ve saç spreyini uzun zamandır kullanıyorum. Şampuanın sonuna geldim bitmek üzere :)

Uzun saçlarım olduğu için ve yaz mevsimi olduğu için de şampuan, saç ürünlerim dayanmıyor hemen bitiyorlar:) Faberlic Pro şampuan saçlarımı derinlemesine temizledi, çok güzel çiçeksi bir kokusu var. Kokusu da çok hoşuma gitti beğenerek kullandım. Yoğun onarıcı saç spreyini banyo sonrasında nemli saçlarıma uyguladım. Kuruyken de uygulabiliyorsunuz. Şişeyi iyice çalkalayıp saçlarıma uyguladım, saçlarımın çok kolay ve rahatça taranmasını sağladı. Uyguladığınızda zaten farkını hemen anlıyorsunuz, saçları ağırlaştırmıyor, rahatlatıyor.  Herhangi bir sertleştirme yapmadı, parlaklıkta kazandırıyor. Beğendiğim bir şampuan ve saç spreyi oldu.

Biricit Faberlic Ürünlerini cok beğendi:)

Yasemin Kokulu Bir Hayat Bloglovin

2 yorum:

  1. Memnun kaldınız mı? Saçlarım çok problemli yeni bir ürün arayışındayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok memnun kaldım saclarımı yumusatması ve nemlendirmesi cok iyi,sampuanı cok beğendim. Spreyi ise ıslakken uyguluyorsunuz, saç uclarına ve biraz yukarısına kırıklarınızı yok ediyor ve kolay taranmasını sağlıyor.

      Sil