12 Ağustos 2014 Salı

Oriflame More ByDemi Makyaj Paleti


Oriflame More ByDemi Makyaj Paleti yaz aylarımın gözdelerinden olan bir makyaj paletim. (özellikle de tatil için henüz gidemesemde yakında gideceğim:) ) İçinde 2 adet ruj/dudak parlatıcı, 1 adet allık, 1 adet aydınlatıcı/fondoten/kapatıcı, 4 adette göz farı bulunuyor. Yaz ayları için daha uygun olduğunu düşünüyorum.
Nedenine gelince; yazın tatile gittiğinizde hem rujunuz/dudak parlatıcınız hem göz farınız hem aydınlatıcınız-fondoteniniz-kapatıcınız hemde allığınız minik kadife kesesinde çok pratik bir şekilde yanınızda olacak. Hem taşıması rahat, minik çantalar içinde ideal bence. Hepsi bir arada makyaj çantası gibi pratik olması hoşuma gitti, çok şık bir ambalajı var ayrıca çok beğendim. 

Öncelikle kullanışlı olması hoşuma gitti, daha sonrasında ise; göz farlarını beğendim. Ben gölgeli makyajı seviyorum ve uyguluyorum genelde bu açıdan tam benlik renkler, mor ve toprak tonları, açık krem rengi olanıda gölgenin altına uyguluyorum.






Rujları ise 2 adet; pembeye yakın ve biraz daha kiremite yakın bir tonu bulunuyor. Ruj içinde fırçası, göz farı içinde fırçası, allığı içinde ayrıca fırçaları bulunuyor. Aynasının olması da tamamen kullanım rahatlığı sağlayan bir makyaj paleti olmasına imkan tanımış.



Göz farları, ruj-dudak parlatıcı, aydınlatıcı- fondoten-kapatıcı ve allığın bileğimdeki duruşları;



Kabının görünümü ise bu şekilde. Çok şık bir görünüme sahip.Kadife siyah kesesi de kırılmaması için rahat taşınmasını sağlıyor. 

Hollywood masalını yaşamak isteyenler için kısa süreli özel üretim olan Oriflame More ByDemi makyaj paleti Oriflame'ın 9 Mart'ta düzenlediğim blogger bulusması için hediyelerinden birisiydi, bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim :)





Biricit Oriflame ürünlerini çok seviyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder