10 Ağustos 2014 Pazar

Tarihi Balıkesir Akasya Kolonyası


Tarihi Balıkesir Kolonyacısının Kertil Çam Akasya Kolonyasını, Ramazan ayında ve Ramazan Bayramında bolca sürdük kullandık, gelen misafirlerimize de ikram ettik :) Önce normal kolonya sandılar sonra eşsiz parfümlü kokusunu farkettiklerinde bayıldılar, tıpkı parfüm gibi bir kokusu var.

Çok güzel bir koku bende annemde çok beğendik. Kolonya olarak değil parfüm olarak bile kullanılabilir. Kalıcı bir kolonya, parfümsü bir koku, limon kolonyasını sevmeyenler için başka bir alternatif olabilir. Ayrıca buzdolabında bekletince sıcaklarda daha da harika bir etkisi var :) Bu kolonya; Bloggerlarla Ramazana Hosgeldin Bloggerlar Bulusmasında hediye edilmişti, Kolonya Balıkesir'e bu güzel armağanları için tesekkur ederim :)

Biricit Akasya Kolonyasını çok beğendi :)

8 yorum:

  1. Aaa kolonya seven biri olarak onu da denemek istiyorum. Eski tip doldurma usulu kolonya alinabilecek bir dukkan kesfettim en son, bodrum mandalinasi esansina sastim kaldim:)
    http://miladannotlar.blogspot.com.tr/2014/07/eau-de-cologne-bursada-eski-usul-bir.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin cok hos parfumsu bir kokusu var :)
      yazını okudum cok guzel bir yermıs İstanbulda da olsa keske

      Sil
  2. Bursa ve yalova koku konusunda baya meşhur diye düşünüyorum bu işe gönül vermişler :))
    babamda Yalova Geceleri diye bişe sıkıyor evin heryerine hehe ama onu sevmedim açıkçası ben tabi
    Tarihi Balıkesir Kertil Çam kolonyaları nın her biri ayrı güzel kolonya anlayışına yeni bir yorum getirmişler parfüm gibi olmuş
    Güle güle sürüştür canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu kokuda parfüme benziyor canım denemek lazım diğer kokularıda tesekkurler :)

      Sil
  3. balıkesir kolonyası meşhurdur, ablamın öğrencilik zamanında çokça kolonya alıyordu bize :) bunu hiç denemedik yeni bir marka sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi Balıkesir Kolonyası Kertil Çam 1962 den beri yani 52 senelik bir marka :)) pek yeni sayılmaz..

      Sil
  4. ben de ilk kez duydum ve denedim, denemediyseniz akasya kolonyasını mutlaka deneyin:)

    YanıtlaSil