25 Ekim 2014 Cumartesi

Babil.com Türk Müziği Konseri'nde Biricit:)


Perşembe akşamı Babil'in davetlisi olarak Babil Türk Müziği Topluluğunun konserindeydim. Bir gün öncesinde ulaşan kargolarında ki şık, romantik ve içimi ısıtan davetlerinden zaten harika bir konser olacağı belliydi:)

Bu arada şarkılar da çay gibidir, üşüdüğümüzde içimizi ısıtırlar.. Davetlerine icabet ettim tabii ki :)

Altunizade Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen konser öncesinde; bizlere çok nefis cupcakeler ikram edildi.



Avrupa yakasından koşa koşa bu güzel davete gelirken, gözüme çarpan yerleri de fotografladım:)



Ve heyecanla konserin baslamasını bekledik:)



Türk Sanat Müziğinin en güzel eserleri; ruhumuzu renklendirdi, ruhumuzu dinlendirdi..

Bir tatlı huzur almaya geldik Kalamış'tan..








Sarkılarıyla bizi büyülediler.. Ekran da da İstanbul görüntüleri bize eşlik etti.. Çok sevdiğim Kız Kulesi..


Babil'un Kurucusu ve Yöneticisi  M. Ali Çalışkan; kısa bir konuşma yaparak bizleri bilgilendirdi ve sanatçıların hepsine Calibro markalı ürünlerinden hediye etti.






Konser bitince Biricitinyeri blog olarak aldım mikrofonu elime :) Tabii ki sarkı soylemedim ben o işi bilenlere, eğitimlilere ve sesi güzellere bırakıyorum, ben dinlemeyi daha çok severim:)





Konser bittikten sonra; bu güzel ve muhteşem müzik ziyafetini bizlere sunan sanatçılar, katılan bloggerlar ve Babil yetkilileri ile sahnede fotograf cektirdik. Çok güzel bir hatıra oldu benim için ve çok güzel duygularla bu güzel konserden ayrıldım. 



Babil'a bu güzel davetleri ve harika konserleri için çok teşekkür ediyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder