17 Ekim 2014 Cuma

essence sun club bronzing powder


Essence'in bu ürünü; 2013 yılında düzenlediğim Kadınlar Günü Kadın Blog Yazarları bulusmasının hediyelerinden birisiydi, uzun zamandır uyguluyorum ancak yazabildim:)) Özellikle bronz ten isteyenler icin ideal bir pudra/allık diyebilirim. Ben allığıma ek olarak uyguluyorum, özellikle yanık tenin gitmesine yakın eylül aylarında cok uygulamıstım, neredeyse dibini görmek üzereyim :)






Essence Sun Club Bronzing Powder'in yapısı çok iyi, tozutma yapmıyor, kolay sürülüyor ve güneş yanığıymış gibi bir ten rengi meydana getiriyor.


Yanaklarımdaki durusu bu sekilde, bronz renge yakın ama doğal bir allık görünümünde. 


Diğer allığımla birlesmiş hali:

Ben Essence ürünlerini beğenerek kullanıyorum, Essence'e tesekkur ederim bu kadar güzel ürünler ürettikleri icin, favori makyaj ürünlerim arasındalar:) Essence hayvanlar üzerinde test yapmayan bir kozmetik markası bunun da altını cizip belirtmek istiyorum. En güzel özelliklerinden bir tanesi de bu bence.

Biricit Essence ürünlerini beğenerek kullanıyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder