22 Ekim 2014 Çarşamba

LCN Oje Yıldızların Altında


LCN ojem ekim ayı Vanilyaclub güzellik kutusundan çıkan bir ojeydi. Vanilyaclub bildiğiniz gibi her ay farklı ürünlerle tanışmanızı sağlayan bir güzellik, bakım ve makyaj kutusu. LCN markası ile de yeni tanıştım. LCN ojelerin birbirinden değişik isimleri var, bana denk gelenin adı 'Yıldızların Altında' ojesi :)

Beyaz bir renkte ben iki kat uyguladım, tırnaklarımda ki duruşu ise bu şekilde;




Buz beyazı gibi bir tona sahip, doğal ve temiz bir duruşu var tırnaklarda. 

LCN ojelerin en önemli özelliği Formaldehit veya benzeri kimyasal maddeler içermemesi. Bu ojeyi önce bilye sesi gelecek şekilde çalkalıyoruz o şekilde uyguluyoruz. Bilye sistemi ile ojeyi son damlasına kadar kullanabiliyormuşuz.



Temizlenmesi de çok rahat, oje cıkarıcı ile hemen cıkarabiliyoruz. 

Vanilyaclub'a bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için teşekkür ederim :)

Biricit; LCN ojesini çok sevdi :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder