16 Aralık 2014 Salı

Kendine Ayırdığın Zaman?




Huzun Sarısı beni mimlemiş. Kendisine cok tesekkur ederim, yoğunluğumdan ancak cevaplayabiliyorum:)) Mim konusu Kendime Ayırdığım Zaman.


1.Yalnızken ne izler ne okursun ?
Kitap okurum ve korku filmi izlerim genelde.

2. Kendine ayırdığın zaman ne giyersin ?
Pijamalarımlayımdır:)

3. Kendine ayırdığın zamanda ki güzellik ürünlerin nelerdir ?
Yüz maskesi yaparım, manikür pedikür yapabilirim. Fouf yüz maskesini haftada bir yapıyorum, yeni ürünler denemeyi çok seviyorum. Yakında da farklı ürün deneyimlerim blogumda yer alacak.

6. Aktüel en sevdiğin mum hangisidir ?
Mumlarım ceyizimde:)) Henuz kullanmadım o yuzden simdilik yok.

7. Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin ?
Yalnızken arkadaslarımla vakit geciririm, yalnızlığı sevmiyorum dısardayken pek.

8. Tek başına sinemaya FILM izlemeye gider misin ?
Gitmem korkarım.

9. En sevdiğin ONLINE SHOP ?
Kozmedshop, buradan bakabilirsiniz.

10. Eklemek istediğin bir şey var mı ? Kendine ayırdığın vakitte  daha neler yaparsın ?
Uyurum :)

Benim mimlediklerim:

Makyaj Kelebeği ve Audreyin Sekerlerini mimliyorum ve yapmak isteyen herkesi de:))

Biricit derki; yalnız kalmak istemiyorum :)

4 yorum: