11 Aralık 2014 Perşembe

Mecrea.com'un Ayakkabı Hediyeleri #yaseminkokuluevent #biricit3yasinda :)




#yaseminkokuluevent #biricit3yasinda blogger bulusmamda hem bana hemde 4 blog yazarına, 5 adet ayakkabı hediyeleriyle sponsor olan mecrea'un hediyelerinden bahsetmek istiyorum bu yazımda.


Mecrea'un hediyelerinin sanslıları Kırık Semsiye, Şebnems Blog, Pınarla Hayat ve Makyaj Güncesi olmustu,  #biricit3yasinda #yaseminkokuluevent ta bu güzel hediyelerini teslim alan blog yazarları cok keyifli bir sekilde objektiflere poz vermeyi de ihmal etmediler :)


Benim ayakkabım süet ve platform bir ayakkabıydı, istediğimiz modeli seçmiştik kendi zevkimize uygun olanını, ben blogger bulusmamda platform ayakkabı giymek istedim. Belki inanmayacaksınız ama platform ayakkabıları ilk kez denedim:), hic giymemiştim daha önce, bu modele ise bayıldım, tam benim tarzımı yansıtıyordu ve bir cesaret, bir hevesle 15 cm topuk, 5 cm tabanı olan bu güzellikleri gün boyu giydim. O kadar rahatlar ki, yüksek topuğu hissetmedim bile, çok rahat ve şıktı.







Şebnems Blog'un ayakkabıları

Makyaj Güncesi'nin ayakkabıları

Benim ayakkabılarım, tam bir sinderalla gibi hissetmeme neden olan harika tasarımlı, süetin asaletini yansıtan, tokalı şık bir model olan asağıdaki ayakkabılardı:) Bu ayakkabılara aşık olmus olabilirim :))

Kırık Şemsiye'nin ayakkabıları

Pınarla Hayat'ın ayakkabıları


Mecrea'a bu güzel ve şık tasarımlı ayakkabıları için ve #yaseminkokuluevent #biricit3yasinda blogger bulusmama destekleri icin cok tesekkur ederim:) Mecrea birbirinden çeşitli fark yaratan tasarımcıların, butik mağazaların ve tasarımı destekleyen markaların birbirinden özel kreasyonlarını tek noktadan sunan bir mecra olma tutkusuyla yola çıkmış bir firma.

Yaratıcılık ve özgünlüğün ön plana cıkarıldığı zevkli modelleri ile keyifli tercihler yapmanızı sağlayan Mecrea'da 100'ün üzerinde tasarım butiği ile üyelerine daha önce görülmemiş seçenekler sunuyor. Çünkü MeCrea'da gördüğünüz herşey Sizin İçin Tasarlandı!


Biricit; Mecrea.com'un ayakkabılarını cok beğendi:)



2 yorum:

  1. hepsi de çok güzel özellikle Ayşegül'ün seçtiğine bayıldım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin modelinde ondandı canım hatırladım:) guzel bir model bencede

      Sil