18 Mayıs 2015 Pazartesi

Vanilyaclub Mayıs Ayı Güzellik Kutusu


Yaz geldi gelecek geliyor derken, yaz geldi:) Vanilyaclub mayıs ayı kutusuna da yaz gelmiş :)) Bu ay ki kutuda yine yeni tanıştığım markalar ve daha önce tanıdığım markalarda yer alıyor. 





Keşif kutusunda bu ay ki markalar: Nuxe, Wella SP, La Casadelos Aramos, Cecile ve Mustika Ratu. 


Mustika Ratu Benkoang Vücut Maskesi ve La Casadelos Aramos eşya ve elbise kokusu ile yeni tanıştım, meraktayım:) Yaz gelirken vücut bakımına daha çok özen göstermemiz gerekiyor. Cecile göz kalemi kahverengi tonlarında deneyimleyip nasıl duracağına bakacağım:) Wella SP şampuan da ilk kez deneyimleyeceğim ürünlerden. Mustika Ratu daha önceki bir kutudan da çıkmıştı onlarla beraber bu cilt bakımı ürünlerini de deneyimlemeyi düşünüyorum. 

Nuxe serum, yağ ve temizleyicisi de daha önce severek deneyimlediklerim arasındaydı:) 



Biricit; güzelleşmek için cilt bakımı deneyimlerine devam ediyor, bakalım güzelleşecek mi?:))

2 yorum:

  1. vanilya club kendini tekrarlamaya başladığı için bıraktım ben canım güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) aynı ürünler gelince bende tekrarlanma diye düşünüyorum iyiki sevdiğim ürünler geldi bu ay umarım haziranda daha çok değişik ürün gelir

      Sil