28 Haziran 2015 Pazar

Toni&Guy Casual Serisi Saç Bakım Ürünleri Deneyimim :)



Fikri çok mühim olan Fikri Mühim Biricit'ten herkese harika pazarlar:) Toni&Guy ürünlerini yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.  Artık yorumlama vaktim geldi. 
Toni&Guy Casual serisi 3 üründen oluşan bir seri. Doğal saçlarla yaşamayı sevenlere önerebilirim bu seriyi. 










Toni&Guy Casual Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey;
 Her saç tipi için uygun olan, denizden henüz çıkmışcasına belirgin, dalgalı ve doğal bir görünüm için tasarlanmış bir saç bakım spreyi. Kokusu özellikle deniz gibi kokuyor:) Saçlarıma şekil verirken doğal bir görünüm elde ediyorum.

Kullanımı: Doğal ve dağınık dalgalar yaratmak için, nemli ya da kuru saçınıza eşit bir şekilde sıkıp,ellerimle şekil veriyorum. Doğal görünüm sağlaması hoşuma gitti aynı zamanda da saçlarıma parlaklık kazandırdı, saçlarıma sıktıktan sonra tararken daha kolay taradım.





Toni&Guy Casual Şekillendirici & Yağ Emici Saç Pudrası;

Özel formülü sayesinde, saç ve saç diplerinde oluşan yağlanma ile mücadele eden bir saç bakım ürünü. Saçıma uyguladığımda sıcaktan oluşan ya da o gün yıkamamışsam oluşan yağını aldı ve yağlanmamasını sağladı. 

Kullanımı: Direkt olarak kuru saç diplerinize uygulanıyor. Parmak uçlarım ve tarak yardımıyla yedirerek uyguluyorum.







Toni&Guy Esnek Tutuşlu Saç Spreyi;

Hafif sabitleyici etkisiyle, saçlarda doğal görünüm sağlayan bir ürün. Saçları sertleştirmiyor. Doğal bir görünüm sağlıyor. Yumuşak ama uzun süre kalıcılık sağlayan bir saç spreyi. Fikri Mühim'e bu güzel deneyim için teşekkür ediyorum:) Fikride saçı da çok mühim olan Biricitinyeriblog Toni&Guy ürünlerinden memnun kaldı ve doğal görünümü sevenlere öneriyor! :)





2 yorum: