5 Ağustos 2015 Çarşamba

Yüz Bakımı, El ve Tırnak Bakımı Ürünleri Kliksa.com'da :)

Günlük bakımım için kullandığım ürünlerde ilk başta yüzümü ve makyajımı temizlemek için kullandığım cilt bakım ürünlerim yer alıyor. Günlük olarak cilt bakımı yapmak her kadın gibi benim içinde çok önemli. Öncelikle cildimi temizlemek sonrasında ise cildimin rahatlamasını istiyorum. 

Çalışan bir kadın olduğum için ise; bazen bu rutini uygulamak çok zor oluyor itiraf etmeliyim ki :) Yorgun argın eve gelmek, üstüne de makyajımı silmek, sonrasında cilt bakım ürünlerimi uygulamak gerçekten vaktimi alıyor ama aksatmamaya çalışıyorum. 



Çalışınca bazen kozmetik mağazalarını sık gezemiyorsunuz,
kampanyaya girmiş birçok yüz bakımı ürününden de bihaber olabiliyorsunuz. İnternet üzerinden, güvenilir olan ve hem fiyatları hem de kalitesi iyi olan kozmetik e-ticaret firmalarını aramaya başlıyorsunuz. Ben bu arayışımda hem güvenilir hem de çok güzel kozmetik ürünlerinin yer aldığı bir siteyi keşfettim:) Kliksa.com sadece ev ürünleri ve elektronik ürünler satmıyor. Kliksa.com'un sitesinde kozmetik ürünlerinin olduğu bir bölüm var, oldukça iyi fiyatlarla birbirinden kaliteli yüz bakımı ürünleri yer alıyor. 



Yüz bakımı gibi el ve tırnakların bakımı da gerçekten çok önemli benim için. Ojelerimi her gün değiştirmeye çalışıyorum. Kuru bir cildim olduğu içinde nemlendirici el kremleri kullanmam gerekiyor. 



Tırnaklarım içinde kırılmaması için ve bakımı için ürünler kullanmaya çalışıyorum. El ve tırnak bakım ürünleri de hayatımda önemli bir yere sahip. Kliksa.com'un sitesinde Mavala, Sebamed,Clinique, Neutrogena, Durance, Avene, Cosmed, Lavera gibi el ve tırnak bakımında çok iyi ürünleri olan markalar yer alıyor. Kesinlikle göz atmalısınız :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder