19 Ekim 2015 Pazartesi

PCO Sleep Placenta Yüz Maskesi



Mutlu haftalar dileyerek yazıma başlıyorum:) Pazartesi sendromunun bizi sardığı şu sıralarda, yazımı otomatik olarak kurmuştum diğer yazılarım gibi, siz okurken ben muhtemelen işyerinde olacağım. PCO Koyun Plasentası yüz maskesini daha önce çok duymuştum geçtiğimiz hafta uyguladım.


Cildimizi uygun bir temizleyici ile temizledikten sonra kağıt şeklindeki maskeyi yüzümüze yerleştiriyoruz. Kuru ve normal ciltlerde en az 15 dakika, yağlı ciltlerde en az 20 dakika bekletilmesi öneriliyor. Ben 20-25 dakika civarında cildimde beklettim. Cildin en az 6 saat kadar yıkanmaması gerekiyor, gece yatarken uyguladığım için, yüzümü maske sonrasında yıkamadım. 



Uzun vadede hücre yenilemesine, kırışıkların azalmasına ve lekelerin açılmasına karşı etkisi bulunuyormuş. İçeriğindeki plasenta cilde elastikiyet ve dolgunluk kazandırırken, ciltteki mineral ve vitamin ihtiyacını sağlayıp direncini artırıyor, kılcal damarların oluşumunu engelliyor. Aynı zamanda bu yüz maskesi ciltteki toksit maddelerinde atılmasını sağlıyor. Uzun vadede aydınlatıcı etkisi de vaat ettikleri arasında.




Bendeki etkilerinden bahsedersem 1 kez kullandım, cildime bir alerji yapmadı, kokusu rahatsız etmedi,25 dakika civarında bekledim ve maskede kalan sıvıyı da yüzüme yedirdim. Cildimi yıkamadan uyudum. Bu maskeden sonra kesinlikle yüzün yıkanmaması gerekiyor. Maske sonrası cildimde yumuşatma etkisi oldu. Uzun vadedeki etkilerini görebilmem için ürünü set halinde kullanmam lazım :)


Biricitin cilt bakımı deneyimleri devam edecek:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder