5 Aralık 2015 Cumartesi

Basında Biricit :)






14 Kasımda düzenlediğim Kleopatra Blogger Buluşması Davetim, 2 haber sitesinde haber olarak yer almış, çok sevindim bu güzel haberlere :))




Ülkem Gazetesi'nde çıkan haber için aşağıdaki linke


http://www.ulkemgazetesi.com.tr/haber/8079/kleopatra-blogger-bulusmasinda-yasemin-kokulu-bir-hayat-dogum-gununu-kutladi.html





34Volt haber sitesinde çıkan haber için aşağıdaki linke bakabilirsiniz.


Düzenlediğim blogger buluşmasının detaylarını da aşağıdaki inceleyebilirsiniz.
http://biricitinyeri.blogspot.com.tr/2015/11/kleopatra-blogger-bulusmasnda-blogumun.html


Biricit'in güzel haberleri daha da güzelleri ile devam edecek :))




12 yorum:

  1. Ne guzel cok sevindim sizin adiniza tebrik ederim darisi basima isallah

    YanıtlaSil
  2. Sevincinize ortak olmaları çok güzel, tekrar tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bir gundu yanımda olan arkadaslarımla guzel hissettim:) tesekkur ederim:)

      Sil
  3. vaaov harikasın biricitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika olmak bizim işimiz Miacım:) tesekkur ederim

      Sil
  4. Başarılanızın devamını dilerim :) sevgiler
    http://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. canım inşallah daha nice yıllarını kutlarız beraber sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah canım hep birlikte :) sevgiler opuyorum

      Sil
  6. Canım tebrik ederim :) başarının en büyük sebebi istikrarlı olman. Senin adına çok mutlu oldum. Yeni yazılarımı okumak için seni bloğuma bekliyorum.. çok çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim Cerencim:) tabii ki ilk fırsatta geleceğim cok opuyorum bende sevgler :)

      Sil