31 Ocak 2016 Pazar

Özgürlük Kadınla Başlar Blogger Daveti :)



Geçtiğimiz cumartesi günü blogger arkadaşım Kırık Şemsiye'nin düzenlediği Özgürlük Kadınla Başlar blogger davetindeydim. Çok eğlenceli bir gündü :) Kafeist Bistro Büyükçekmece'de gerçekleşen bu güzel günün renkli kareleri ile sizi başbaşa bırakıyorum.





Tatlımo taptatlı lezzetleri ile bizimleydi. Yakın zamanda sevgililer günü olacak bildiğiniz gibi böyle güzel bir sürprizi eşinize veya sevgilinize yapabilirsiniz. 



Büyükçekmece'de bulunan Kafeist Bistro bizim için özel olarak hazırlanmıştı, sevgili Esra bizler için çok uğraşmış bu etkinliğe çok emek vermiş, mekanda bizi sıcacık bir şekilde karşıladı. Hizmet kaliteleri gerçekten iyiydi. Personelleri çok güler yüzlü ve ilgililer. 







Birbirinden değerli ve samimi bloggerlar ile bir arada olduğumuz kadar, birbirinden değerli markalarda aramızdaydı. Haceri Simya ürünlerini ilk kez deneyeceğim, bizlere çok şık sepetler hazırlamışlar.

Esçicek çiçekleri ise günün en anlamlı hediyeleri arasındaydı, Esra ince şeyler düşünmüş, birbirinden renkli sürprizleriyle bizleri şımarttı. Ben çiçekleri çok seven birisi olarak bayıldım bu güzelliklere :)



Tatlımo.com ve Fruitflowers Genel Müdürü Mahmut Bey bizleri tatlı hediye sepetleri hakkında bilgilendirdi.

Saray Bisküvi harika bir paket hazırlamış biz blog yazarları için, bayıldım lezzetine, evde hemen annemle beraber tatmaya başladık bu güzellikleri:)




Kafeist Bistro bir kuş sütü eksik olan, muhteşem bir kahvaltı ziyafeti ile bizleri ağırladı, Büyükçekmece'ye yolunuz düşerse mutlaka gidip bu güzel lezzetleri tatmalısınız :)



Bu güzel davetin pastası ise Pasta Sanatı'na aitti, çok güzel bir pastaydı, ellerine sağlık :) Kırık Şemsiye'ye de çok benzemişti pastada yer alan kırmızılı kız :)


Esra bizlere renkli blog davetinin daha da renklenmesi için, rengarenk maskeler de verdi, Deli Pazarı'na ait bu hoş maskelerle daha eğlenceli bir gün oldu :)





Bu güzel gün için Kafeist Bistro ve Kırık Şemsiye'ye çok teşekkür ediyorum. Sponsor olan birbirinden değerli markaları ise bir sonraki yazımda yazacağım, tek tek teşekkür ediyorum hepsine.







8 yorum:

  1. beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim canım umarım bir çok etkinliklerde beraber oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım her zaman yanında olurum çok teşekkür ederim insallah her zaman olalım :)

      Sil
  2. Böylesi keyifli bir günde birlikte olmak çok güzeldi canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeldi canım insallah yine bir arada oluruz keyifli günlerde:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir gündü,emeklerine sağlık esra'nında özlemişim sizi de çok öptümm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzeldi bencede canım bende seni yine gorduğume cok sevindim :) opuyorum bende

      Sil