19 Şubat 2016 Cuma

Rafinera Sevgililer Günü Konseptli Diyet Yemek Kutuları :)


Geçtiğimiz hafta Rafinera lezzet kutuları ile 2 gün geçirdim, bu seferki kutuları sevgililer gününe özel olarak dizayn edilmiş kırmızı kalpli kutulardı :) Çok güzel bir not ile beraber geldi bu güzel kutular:)




Perşembe Günü:

Sabah

Dil peyniri, çeri domates, çarliston biber ve kepekli ekmek
Dil peyniri özellikle kalsiyumun yüksek miktarda bulunduğu bir gıda. Güzel bir kahvaltı oldu benim için :)

Ara 1
Hurma
Hurmanın içinde A vitamini bulunuyor gözler için faydalı bir gıda.

Öğlen

Etli bezelye ve pancarlı bulgur pilavı
Rafineranın gıdalarının yer aldığı yemekler mikro dalgada ısıtılabiliyor, yemekleri sıcak yiyebildim böylece işyerimdeyken.

Ara 2

Muhallebili kedi dili
Tatlı bir gün arası özellikle saat 16.30-17.00 arasında ise :)

Akşam

Kabak beğendili tavuklu külbastı

A vitamini ve folik asit içerikli bir akşam yemeği oldu benim için. Akşam evde tencerede ısıtıp yedim.













2.Gün Cuma Günü

Sabah

Brokolili fritata, lor peyniri, çilek reçeli ve tahıllı ekmek dilimi
Brokolide bolca bulunan folatın düzenli alımı depresyon semptomlarının azalmasına ve hafıza kaybının engellenmesine yardımcı oluyormuş. Fritatayı ilk kez yedim, lezzetliydi, sebzeli krepe benzettim. 

Ara 1

Mandalina ve kivi
Kiviyi çok severim:) Aslında pek meyve yemiyorum, bazı meyveleri seviyorum. Meyve ara öğün olarak güzel düşünülmüş.

Esmer pirinçli kuru domatesli brüksel lahanası ve havuçlu kırmızı lahana salatası
Brüksel lahanası kalp ve göz sağlığı için çok önemli bir besinlerden birisi. Faydalı bir öğle yemeği oldu benim için.

Ara 2

Sebzeli kiş
Sebzeli krep tadında bir ara öğündü, açlığı bastırmak için de sindirim içinde sebze yemek çok iyi.


Akşam

Mantarlı biftek şeritleri ve közlenmiş patlıcan salatası

Proteini seviyorum:) Özellikle de kırmızı eti. Benim için en güzel yemekte denebilir. 








Rafinera sağlıklı gıdalarla dolu paketleriyle, adrese teslim diyet yemekleri ile sağlıklı zayıflamak isteyenlere özel bir servis sunuyor. Her gün kapınıza kadar sabah saatlerinde bırakılan gıda kutuları ile güne başlayıp, hem diyet yaparken hem de sağlıklı beslenebileceğiniz bir uygulama. İşyerimdeki arkadaşlarımda bana gelen paketleri incelediler ve denemeye karar verenlerde oldu. Düzenli beslenerek öğün atlamadan ve doyarak kilo vermek isteyenler mutlaka denemeliler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder