8 Şubat 2016 Pazartesi

Redist Oje Kurutucu Sprey


Sizlere bu yazımda oldukça pratik bulduğum günlük yardımcılarımdan birinden; Redist Oje Kurutucu Sprey'den bahsedeceğim. Çok pratik bir ürün ve zamandan tasarruf etmek isteyen, zamanı az olan insanlar için ideal bir ürün. Özellikle benim için oje sürdükten sonra kurumasını beklemek işkence gibi, hemen sürüp kurumasını ve işlerime bir an önce başlamayı isteyen insanlardanım :) 
Uygulanmasına gelince; ojemi sürdükten sonra 1-2 dakika bekliyorum ve spreyi 15 cm civarındaki mesafeden tırnaklarıma sıkıyorum. Sonrasında ise spreydeki sıvının kuruması ile ojemde o hızla kuruyor. Çok beğendim ve tavsiye edeceğim bakım ürünlerinden birisi. Denemediyseniz öneririm, zamanı iyi kullanmak lazım diye düşünüyorum:) Bu arada Redist markası ürünleri genellikle saç bakım ürünleri, kuaförümde de bu ürünler kullanıyor ama bazı kişisel bakım ürünleri de yer alıyor, nereden alırız diye düşünürseniz kuaförlerde satılıyorlar. Redist düzenlediğim yaseminkokuluevent'in sponsorlardandı ve bu güzel ürünleri gibi yazacağım beğendiğim başka ürünleri de var, onları da blogumda yazacağım, destekleri için çok teşekkür ediyorum.


Biricit Redist ürünlerini çok beğendi; en pratik bulduğu ürünü ise oje kurutucuları, beyaz atlı prensini çok bekletmemesi lazım o yüzden ojesi hemen kurumalı:)




4 yorum:

  1. ben de bunu beğendim ve pratik buldum canım..

    YanıtlaSil
  2. zaman artık çok kıymetli bu tarz ürünleri ben de çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratik ürünlerle zaman kaybı olmuyor bencede zaman çok kıymetli :)

      Sil