11 Ocak 2017 Çarşamba

Avon Little Black Dress ve Avon Perceive Parfüm




Avon'un parfümlerini seviyorum. Bu yazımda Avon markasına ait olan iki parfümümden bahsedeceğim. Boyutları tam çantanıza sığacak ölçülerde. Yanınızda da rahatça taşıyabiliyorsunuz. 





Avon Little Black Dress ve Avon Perceive Parfüm günlük yaşantımda kullandığım ve beğendiğim kokulardan. Avon'un Celebre, Pur Blanca ve Secret Fantasy parfümlerini de daha önce kullanmıştım. Bence Avon parfüm konusunda oldukça başarılı ürünler üretiyor.  

Avon Little Black Dress; klasik, ince zevkli ve gösterişli olarak tanımlanmış bir parfüm, çiçeksi ve meyvemsi bir aroması var, çiçek kokuları daha baskın. Sıcak vanilya, misk ve oryantal notaları barındırıyor. İçeriğinde; hanımeli, kayısı çiçeği, gardenya, ylang ylang aromalarının karışımı yer alıyor. Gece kullanımı için akşamları uygulamak daha uygun gibi düşünülse de ben gündüzleri de kullanıyordum. Aynı zamanda deodorantını da beraberinde kullanıyorum. 

Avon Perceive Parfüm; ise daha çok günlük kullanıma uygun olan daha çok gündüzleri kullanılabilecek; sade ve huzur verici bir koku. Üst notalarında beyaz biber, sarı frezya ve gardenya bulunan etkileyici Perceive Kadın EDP’nin orta notalarında armut ve erik kokuları bulunuyor. Avon Perceive Parfümün alt notalarını ise sandal ağacı, vanilya ve egzotik çiçekler yer alıyor. 

Avon'un parfümlerini denedikçe, kullandıkça ilerleyen yazılarımda da yazacağım. Bu iki parfümüm bitti, bitenler yazımda da yer alacaklar. 


4 yorum:

  1. ikisini de kullandım kokuları güzel..

    YanıtlaSil
  2. Bir dönem kışın Little Black Dress resmen imzam olmuştu. Kokusu burnuma geldi yazıyı okurken :) Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil