7 Ocak 2017 Cumartesi

Biricitle Mutlu Yıllar Blogger Daveti :) (yaseminkokuluevent)


24 Aralıkta birbirinden değerli ve sevdiğim bloggerlarla beraber yeni yılın gelişini Maslak Uniq İstanbul'da bulunan The Zone by Finansbank'ta yer alan; Da Vinci Learning'de kutladık. Daha önceden tanıdığımız, severek ürünlerini kullandığımız markaların yeni ürünleri ve yeni markalar ile tanıştık. Benim için çok keyifli bir gün oldu. Aynı zamanda yeni yıl hediyeleşmesi de yaptık. 14 blogger birbirimizle eşleştik ve yeni yıl için birbirimizle de hediyeleşmiş olduk. Şimdi sizleri o güne götürüp keyif dolu fotoğraflarımız ile baş başa bırakıyorum:)






Sevgili blogger arkadaşım Sosyalanneyim blogunun sahibesi Fatma bizlere Lr ürünleri tanıttı.


Ixora Parfüm kozmetik ürünleri ile bizimleydi:)



Audrey'in Şekerleri ve İlknurun Dünyası hediyelerini birbirine verirken:)

Canan Zerkinli ve Şebnems Blog hediyelerini birbirine verirken:)


Yöreselbunlar.com ürünleri ile tanıştığımızda :)



Marinden Tarifler ve Vanilins hediyelerini birbirine verirken:)


Kutukutumoda.com ürünleri ile tanışırken:)


Makyaj Kelebeği ve Elmas Pırıltıları hediyelerini birbirine verirken:)

Sosyalanneyim ve Ebrushca hediyelerini birbirine verirken:)

Hc Hair ürünleri ile tanışırken:)



Balparmak'ın Ballımix i ile tanışırken:)




Essence'in bizlere özel hediye paketleri ile :)




Kutukutumoda.com ürünleri ile:)









By Trilece'nin lezzetli trileceleri ile, kestaneli ve karamelli trilecelerini çok beğendik, özellikle kestaneli olana bayıldım:)


Vissmate ürünleri ile:)









Ben ve Şafağın Dünyası hediyelerimizi birbirine verirken:)







Sır Temizlik ürünleri ile :)








Dr. Oetker ürünleri ile:)









































Dr. Oetker bizlere yeni ürünleri ile de tanıştırdı, tadına bayıldığım Marlenka isimli bu harika pastayı çok beğendim:)























Gulshen Dogan ve Beğendim Paylaştım hediyelerini birbirine verirken:)










Biricitle Mutlu Yıllar blogger davetim böyle renkli karelerle keyifli bir şekilde geçti, davetime katılan blogger dostlarıma çok teşekkür ederim.

Da Vinci Learning'e bizleri misafirperverlikleri ile ağırladıkları için çok teşekkür ediyorum. Çocuklarınızla beraber gidip eğlenceli vakitler geçirebileceğiniz bir etkinlik yeri. Sponsor olan markalara destekleri için teşekkür ederim, bir sonraki yazımda sponsorlarımızı detaylıca yazacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder