6 Mart 2017 Pazartesi

Le Petit Marseillais Cilt Bakımı Ürünleri Yorumlarım



Herkese harika bir hafta diliyorum. Le Petit Marseillais ürünlerini ilk kez deneyimledim, duş jellerini bitenler yazımda da yazdım sonraki yazılarımdan birinde göreceksiniz:) 

Le Petit Marseillais'ın besleyici serisine ait cilt bakımı ürünleri çok kuru ciltler için yapılmış. 

Le Petit Marseillais'ın  besleyici serisinde yer alan cilt bakımı ürünleri; çok kuru ciltler için nemlendirici süt, çok kuru ciltler için vücut kremi ve besleyici el kreminden oluşuyor. 





Serinin üç ürünü de harika kokuyor. Le Petit Marseillais Besleyici Çok Kuru Ciltler için vücut sütü; kremsi yapısı ile cilt tarafından kolayca emiliyor. Cildim kuru olduğu için uygularken başarılı bulduğum bir ürün oldu.  Uygulama sonrası ferahlık, rahatlama sağlıyor. 

Cildi yatıştırıcı, rahatlatıcı ve besleyici özellikte olan diğer iki ürünleri de; Le Petit Marseillais el kremi ve rahatlatıcı vücut kreminin de içeriği aynı; karite yağı (shea butter), tatlı badem ve argan yağı içeriyorlar, kokuları da çok iyi. Yağlı hissi bırakmamalarını ve kuru olan cildimi rahatlatmalarını beğendim. Kışın bildiğiniz gibi cildimiz daha çok geriliyor, kuruyor. Bu seri tam kışın kullanılacak bir seri bence. 

Çok kuru cilt yapısına sahip olanlara önereceğim bir seri; Le Petit Marseillais besleyici serisi yaseminkokuluevent da hediye edilmişti. Le Petit Marseillais'a Akdeniz doğasından gelen ürünleri ile destekleri için çok teşekkür ederim. Le Petit Marseillais ürünlerini Watsons ve Gratis de bulabilirsiniz.




2 yorum: