7 Kasım 2017 Salı

Uber Cosmetics Aynı Sefa Özlü Yüz Kremi Yorumlarım



Herkese mutlu akşamlar diliyorum. Bugün sizlere severek kullandığım, çok memnun kaldığım ve bu soğuk kış aylarında cildinize iyi gelecek bir üründen bahsedeceğim. Kışın cildimiz geriliyor, kuruyor. Özellikle de benim gibi hassas ve kuru bir cilde sahipseniz nemlendirme açısından zorluklar yaşayabilirsiniz. Kış aylarını bu yüzden biraz zorlu şekilde geçiren biri olarak, Uber Kozmetik'in  kremi cildime iyi geldi. Özellikle nemlendirmesi ve cildim tarafından hemen emilim sağlamasını çok başarılı buldum. 






İçeriğini inceleyecek olursak; özel formülü ve içerdiği aynısefa yağı ile cildinizi nemlendiriyor. Öte yandan içerdiği titanium dioxide ve kapatıcılar yolu ile cilt pürüzlerini kapatmaya yardımcı olan bir ürün. Güneş ışınlarının cilde zarar vermesini engelleyici bir özelliği de mevcut. Kokusu da güzel bir krem. 

Nemlendirmesinin yanı sıra leke ve çil oluşumunu önleyen bir krem, kullanımı da oldukça pratik. Şişesindeki pompa yardımı ile rahatça kullanılabiliyor. Ben sabah ve akşam yatmadan önce uyguluyorum, yaklaşık yirmi gündür bu kremi kullanıyorum ve oldukça memnun kaldım. Tavsiye edeceğim cilt bakımı kremlerinden birisi. Bu ürün yaseminkokuluevent da hediye edilmişti. Uber Cosmetics'e bu güzel ürün ile beni tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum.


5 yorum:

  1. Aynısefa içerikli nemlendiriciler bu ara çok görür oldum. Kesin bakarım ! <3

    YanıtlaSil
  2. Yaterken sürdüğümüzde sabah kadar durması sakıncalı olabilir mi acaba benim cildim çok hassas?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt doktoruna sormanız lazım, benim cildim de hassas bir yapıya sahip ürünü kullandığımda bir alerjisi olmadı bana ama ürünün içeriğini yine de doktorunuza danısıp öyle kullanmanız daha sağlıklı olur.

      Sil
  3. Süper bir krem bitmeden alacağım hemen ikincisini😇

    YanıtlaSil