25 Mayıs 2018 Cuma

Biten Cilt Bakımı Ürünlerim



Herkese mutlu cumalar dilerim. Bugünkü yazımda sizlere bitirdiğim cilt bakımı ürünlerimden bahsedeceğim. Daha da poşet poşet biten ürünler yazılarım sizleri bekliyor fakat fırsat bulamıyorum yazmaya :) 



Bahsedeceğim markalar; Avon, Bionnex, Burock, Biota59elements, Lapitak, Le Petit Marsellais, Rival De Loop ve Uber Kozmetik.


Avon'un saç boyası harici bahsedeceğim ürünler hep cilt bakım kremleri oldu bu yazımda. Cilt bakım kremlerini oldukça sık kullanıyorum.  Avon Saç Boyası deneyimime gelecek olursam, normal saç boyalarından farklı olarak ekstra içerikleri ve aperatları bulunuyor. Saç rengimi tutturmasını beğendim, mavi siyah yapıyorum geçen yazdan beri. Eylüle kadarda bu renge boyayacağım, fakat kahverengiye de geçebilirim psikolojime bağlı :)) Avon'un saç boyasının diğer boyalardan farkı boyayı uygulamadan önce saç bakım ürününü saçınıza sürüyorsunuz, diplere sürülmüyor, diplere yakın ve saçınızın alt kısımlarına uyguluyorsunuz. Sonrası ise bildiğiniz boya uygulaması. Renginden memnun kaldığımı söyleyebilirim.

Kullandığım cilt bakım kremlerine gelecek olursam; Lapitak Ayak Kremi; vazeline benzeyen bir kıvamda, topuk bölgemde özellikle faydasını gördüm.

Le Petit Marseillais El ve Vücut Kremi ise; kokusuna bayıldığım bir ürün oldu. Genelde el ve bacak bölgeme uyguluyordum. Güzel bir ürün nemlendirme etkisi iyi. Detaylı yorumuma buradan bakabilirsiniz.

Uber Kozmetik Yüz Bakım Kremi; nemlendirmesini çok beğendiğim bir üründü, detaylı yorumumu buradan okuyabilirsiniz. 

Burock Gündüz Kremi severek kullandığım bir üründü sanırım bu üçüncü bitirdiğim kutusu.

Avon Cilt Bakım Kremi ve Biota59elements Cilt Bakım Kremi de oldukça memnun kaldığım ürünlerdi, gündüz kremleri genelde makyaj öncesi kullandığım ürünler oluyor. Makyajım öncesi cildimi nemlendirmelerini beğendim.

Rival De Loop Cilt Bakım Jeli; kesinlikle tavsiye edeceğim ürünlerden birisi. Çok kuru ciltlere öneririm, harika nemlendiriyor.

Bionnex Makyaj Temizleyici; göz makyajı ve cildimde günlük makyajımda temizleyici olarak kullandığım bir üründü. Pamuğa az miktarda dökerek cildime sürüp makyajımı çıkarıyordum. Fazla miktarda sürmemek gerekiyor, aşırı şekilde uygulanırsa göz de yanma yapabilir.




Başka bir bitenler yazısında görüşmek üzere gelsin yeniler :))




6 yorum:

  1. Harikasın yine . Hiç üşenmeden tek tek yazmışsın. Ben bir türlü şu cilt bakım ürünlerini istikrarlı kullanmaıyorum hahaha belki bir gün :)

    YanıtlaSil
  2. Lapitak ayak kreminden ben de memnun kalmıştım..Kalan poşet poşet bitenlerin devamı da gelsin bakalım :))))

    YanıtlaSil