10 Temmuz 2018 Salı

Biten Bakım Ürünlerim



Herkese mutlu haftalar dilerim. Bu yazımda biten ürünlerimde şampuanlara ve diş macunlarına yer verdim. Bahsedeceğim markalar; Loreal Elseve, Otacı, Restorex, Colgate, İpana, Siberian Health, Amway, Rocs, Doa, Lr.


Loreal Elseve Boyalı Saçlar için şampuan; beğenerek kullandığım bir şampuandı. Kokusu çok hoşuma gitti, saçlarımdaki etkisini de beğendim yine alacağım ürünlerden.

Restorex uzatma etkili şampuan ise favorilerimden olan bir şampuan severek kullandığım bir ürün daha öncede kaç kutu bitirdim bilmiyorum, tavsiye ederim.

Otacı limonlu şampuan da severek kullandığım bir üründü, kokusu narinciye ve limon aromalıydı.

Bitirdiğim diş macunlarına gelecek olursam, hepsini de beğenerek kullandım özellikle de Amway'in Glister diş macununu. Siberian Health diş macunu da temiz içerikli olması bakımından hoşuma gitmişti.Yorumumu buradan okuyabilirsiniz. 

Doa Badem Yağı ise saçlarımda kullandığım bir yağ; yumurta sarısı ve badem yağı ile uyguluyordum. Saç diplerini besleyici bir yağ, saç dökülmesi yaşayanlara tavsiye ederim.


Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere :)



6 yorum: