6 Aralık 2018 Perşembe

Mekan Közde Döner Tadım Etkinliği



Geçtiğimiz hafta Sevgili İlknurun Dünyası'nın daveti ile Üsküdar Bulgurlu'da bulunan Közde Döner'de harika lezzetlerle dolu bir tadım etkinliğindeydim. Bizlere şahane lezzetler ikram edildi. Mekan Közde Döner Üsküdar Bulgurlu'da yer alıyor. Kesinlikle gitmeniz gereken mekanlardan birisi.



Nedenine gelecek olursam; lezzetleri enfes denecek derecede olan yemekleri var. Dönerleri efsane derece de güzel. Mercimek çorbaları, içli köfteleri, tatlıları da harikaydı. Sütlaç ve kabak tatlılarına bayıldım. Sütlaçlarında gerçek manda sütü kullanılıyorlar bu da zaten lezzetine yansımış. Tandırda odun ateşinde pişen lavaşlarının yanında dönerlerini yemenizi tavsiye ederim. Dönerlerini sadece etten yapıyorlar, kıyma katmıyorlar içine.  Dönerlerinde sadece Balıkesir yöresinin yerli besi danalarının etlerini kullanıyorlar. Beytileri de şahane lezzetteydi.  



Bu güzel ve lezzetli günün detaylarını  yazımda yer alan fotoğraflardan da görebilirsiniz.







































Mekan Döner'in sahibi Sinan Bey; bizleri hem markaları hem de döner piyasası hakkında bilgilendirdi. Mesela ben iskender yapımında tereyağı yerine çokça margarin kullanıldığını ve bunun yanlış olduğunu da bilmiyordum, Mekan Döner de orjinal gerçek tereyağı kullanılıyormuş, margarin koymuyorlar.  İskenderin tereyağı çok köpürüyor ise tereyağına margarin katıldığını anlayabilirmişiz. Tat olarak da Mekan Döner'in ürünlerinde orjinal ürünlerin kullanıldığını anlayabiliyorsunuz.  



Aynı zamanda organik ürünleri de yer alıyor bizleri elma sirkeleri ve zeytinyağları ile uğurladılar, bu güzel tadım için İlknurun Dünyası'na ve Mekan Közde Döner'e çok teşekkür ediyorum, bütün lezzetler şahaneydi.

Mekan Döner'in sitesine bu linkten https://www.mekandoner.com/ instagram sayfalarına da buradan https://www.instagram.com/mekandoner/?hl=tr ulaşabilirsiniz. 







4 yorum:

  1. Çok güzel,keyifli ve leziz bir gündü..Ne güzel karşılaştık bu vesileyle :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve lezzetli bir gündü.. İyi ki görüştük yakın zamanda tekrarı olur inşallah sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki görüştük canım insallah en kısa zamanda böyle güzel bir davette yine bir arada oluruz:)

      Sil