1 Ocak 2020 Çarşamba

Mutlu Yıllar Hoşgeldin 2020!



Blogumun değerli takipçilerinin yeni yılını kutlarım, bu yıl istediklerimiz, dileklerimiz gerçek olur inşallah. Tabi bunun için çok çalışıp, karşılığını da alacağımız bir yıl diliyorum. Başta sağlık olmak üzere; sevdiklerimizle birlikte, iyi insanlarla bir arada olduğumuz, iyi yürekli insanlarla karşılaştığımız, tüm kötü, bizi kullanan ve zararlı insanların bizden uzak olduğu, mutluluk ve huzurun bir arada olduğu, vicdanımıza hesap verebileceğimiz, adil bir yıl diliyorum. Yaptığımız hataları artık yapmadığımız, yanlışlıklar ve haksızlıklarla karşılaşmadığımız, yapıcı ve bizi biz olduğumuz için seven, menfaat peşinde koşmayan, egosu yerine insanlığını seçen insanlarla çevremizin çevrelenmesini diliyorum. 

Hakkımızda aşk hayırlı ise, bizim ve bütünün hayrına ise 'aşk'ın hayatımıza girmesini, evlenmek isteyenlerin evlendiği, iş arayanların iş bulmalarını, kim neyi istiyorsa hayatında ne eksikse ona kavuşmasını diliyorum. Sevdiklerimizin değerini kaybettikten sonra değil de henüz hayatlarımızdayken kıymetlerini anlamamızı diliyorum. Yanımızdalarken yüksek sesle 'seni seviyorum' diyebilmeyi yaşamamızı diliyorum... Sevgi dolu yıllar olsun..


2 yorum:

  1. Canim benim ne güzel şeyler dilemişsin umarım yeni yılda da herşey gönlümüzce olur:)!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah canım her sey gönlümüzce olur :) sevgiler

      Sil