25 Ağustos 2020 Salı

Biten Cilt Bakımı ve Saç Bakımı Ürünlerim

 




Herkese mutlu haftalar dilerim biten kozmetik ürünlerime yer verdiğim bu yazımda gelsin yeniler diyorum:) Sağlıkla dolu güzel haberler aldığımız günler yaşayalım. Biten ürünler yazımda bu sefer saç bakım ürünlerim çok ağırlıkta, cilt bakım ürünlerimde var. Bitirdiğim ürünlerin markaları; Gliss, Avon, Schwarzkopf, Simple, Loreal, Nays, Pantene, Bioblas, Diadermine, Loccitane, Vione, Kendi Cosmetics, Mineaderm, Otacı, Hc Hair, Moroccanoil


Schwarzkopf Bc Saç Bakım Kremi oldukça etkili bir saç bakım ürünü, severek kullandım. Gliss'in şampuan ve saç kremlerini etkinliklerinde vermişlerdi, saçlarıma iyi geldiğini söyleyebilirim. Loreal Elseve şampuanlarını severek kullanıyorum, bu ürünü de gayet iyi. Simple makyaj temizleme suyunu pamuğa döküp uyguluyordum, başarılı bulduğum bir makyaj temizleyici. 


Nays markasının hem ıslak mendillerini hem de makyaj temizleme mendillerini çok başarılı buluyorum. Schwarkopf Bc, Pantene, Bioblas saç bakım yağlarının üçü de çok iyi. Üçü arasında seçim yapamam üçünü de severek kullandım. Kuru iken saçlarıma uygulayıp şekil veriyordum kokuları da çok iyi. Loccitane seyahat boyu yüz bakım kremi gayet güzel bir nemlendirme sağlıyor. Diadermine, Mineaderm ve Avon yüz bakım kremleri de günlük gündüz kullanıma uygun kremler. Nemlendirmeleri iyi kuru cildi olanlara tavsiye ederim. Avon'un sıvı sabunlarını da daha önceden epey almıştım her biten ürünlerimde görebilirsiniz kokuları çok iyi.







Vione markasının köpük sıvı sabunu çok güzel kokuluydu. Bioblas'ın şampuanlarını severek kullanıyorum. Kendi Cosmetics ve Loccitane'nin duş jellerini severek kullanmıştım. Avon'un mor saç kremlerini sarı saçlılara öneririm sarı rengi korumasını sağlıyor, banyoda ıslak saça uygulayıp bekletip duruluyorsunuz. Otacı'nın bitkisel içerikli şampuanları her zaman favorilerimden severek kullandım.



Hc Hair Ovex, Avon Saç Bakım Kremi, Moroccanoil Saç Bakım Kremi de severek kullandığım ürünlerdendi. Başka bir biten ürünler yazımda görüşmek üzere. 


2 yorum: