2 Ağustos 2020 Pazar

Biten Kozmetik Bakım Ürünlerim

Herkese mutlu günler ve mutlu bayramlar dilerim. Bugün sizlere biten kozmetik ürünlerimden bahsedeceğim. Bahsedeceğim markalar; Biota, Sansiro, Gülşah, Rituel de Beauty, Naturalive, Eva Rose, Splat, Beauty Collection, Biotige, Saloon, Avon.



Biota'nın makyaj temizleme suyunu severek kullandım. Makyajımı çıkarırken cildi nazik şekilde temizliyor. Gülşah Asetonları severek kullanıyorum. Kaç kutu bitirdim belli değil:) Naturalive Şampuanın deneme testerlarınıda severek kullandım. Rituel de Beauty'nın burun bantları harika bir şekilde burnumdaki siyah noktaları aldı. Splat diş macunu dişlerimi harika şekilde temizledi, favorilerim arasında Splat diş macunları. Sansiro parfüm tam çantamda taşımalık bir parfümdü, güzel bir kokusu vardı. Eva Rose asetonu nereden aldığımı hatırlayamasam da ojelerimi silerken başarılı bulduğum bir asetondu.





Avon'un sıvı sabunlarını üyeyken almıştım. Çok işime yaradı her zaman tercih ettiğim sıvı sabunlar kokuları da harikaydı. Beauty Collection'un Collagen yüz maskesi kağıt maske şeklinde güzel bir cilt bakım ürünü. Biotige At Kuyruğu Şampuanı da hem kokusu hem de etkileri ile saçlarıma iyi gelen bir şampuandı. Saloon markasının duş jelleri de kokuları ile favorilerimdendi. 






Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere, kendinize dikkat edin, sağlıklı haftalar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder