18 Ekim 2020 Pazar

Ozonlabs O3RSS Probiyotik Yüz Temizleme Köpüğü



Musmutlu pazarlar dilerim. 'Pazarları bakım günüdür' diyenleri görebilir miyim? :) Ben her gün bakımlı olmaya çalışıyorum ama genelde hafta sonları bakım ürünlerim ile daha çok haşır neşir oluyorum. Bu pazar bu yüzden bir bakım ürünüme yer vermek istedim. Ozonlabs Arındırıcı Probiyotik Yüz Temizleme Köpüğü ile tanışmam, televizyonda Ozonlabs'ın Kurucusu olan Angele Balasu Hanım'ı izlememle başladı. 

Ozonlabs Şirketleri ve markanın kurucusu Angela Balasu Dündaralp yaptığı çalışmalar sonucunda Türkiye’de ve tüm dünyada ses getiren Temiz Kozmetik içeriklerin geliştirilmesi ve üretilen kozmetik ürünlerde temiz kozmetik esasına dayalı ürünlerin üretimi ile ilgili öncü çalışmalarda bulunmuş. Bende kullandığım ürünlerin içeriğine çok dikkat ederek uyguluyorum. ‘Daha iyi bir dünya için temiz kozmetik’  sloganı ile yola çıkan Angela Balasu Hanım çevre dostu ürünlerin sadece kozmetik alanda değil, kimya sektöründe de gelecek vaat ettiğini, dünyayı yeni nesiller için daha yaşanılabilir bir gezegen haline getireceğinin farkındalığı ile çalışıyor. Duyarlılığı ve farkındalığı olan bir marka 'Ozonlabs' markası.  O yüzden ürünleri oldukça dikkatimi çekti ve almaya karar verdim. 


Cilt bakımı rutinime gelecek olursam; bu ürünü sabahları ve akşamları uyguluyorum. Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme köpüğünü, Ozonlabs Mikrofiber Yüz Temizleme Pedi ile beraber kullanıyorum. Uygularken 2 pompa yüz temizleme köpüğünü ıslak yüzüme sürüyorum. Temizleme pedi ile beraber masaj yaparak uyguladıktan sonra, ılık su ile yıkıyorum. Cildim yumuşacık oluyor, makyaj ve kir kalıntılarını da tamamen temizlemiş oluyorum. Temizlik hissini, yumuşatma, nemlendirme etkisini çok beğendim. 




İçeriğinde; Avocado Oil (Avokado Yağı), Olive Glycerides, Calendula Officials Flower Ekstrakt, Camelia Sinensis Leaf Ekstrakt, Chamomilla Recutita Flower Ekstrakt, Panax Ginseng Root Ekstrakt, Tilia Cordota Flower Ekstrakt, Pro-Vitamin B5, Vitamin E, Biotin (Vitamin H / B7) ve Allantoin bulunuyor. Cildi besleyici, canlandırıcı, kırışıklıklara karşı etkili, nemlendirici etkili, anti-oksidan etkili, sebum kontrol etmeye yardımcı, cildi yumuşatıcı, yaşlanmayı yavaşlatıcı, önleyici, cildi daha güzel ve genç yapmaya etkisi olan bir içeriğe sahip. 


Aynı zamanda sevdiğim diğer özellikleri; sülfat, alkol, paraben, silikon, SLS içermeyen probiyotik teknolojisi ile özel olarak üretilmiş bir ürün olması. Sülfatsız temizleyici formülü cildin kurumadan temizlenmesine yardımcı oluyor. İçeriğini ve etkilerini çok beğendim. Temiz içeriğe sahip cilt bakım ürünlerini çok seviyorum. 





Tavsiye edeceğim bir cilt bakımı ürünüm. Başka bir bakım ürünü yazımda görüşmek üzere.


2 yorum: