22 Nisan 2021 Perşembe

İspanyol Sinemasının Ters Köşe Gerilim Filmleri

 



Herkese sağlıklı ve keyifli günler diliyorum. Bu yazımda sizlere İspanyol sinemasının gerilim filmlerinden bahsedeceğim. Pandemi döneminde tavsiye edeceğim filmleri gerilim filmlerini seviyorsanız, izlerken keyifli zamanlar geçirebilirsiniz. Ben bu filmleri izlerken oldukça keyif aldım ve çok hoşuma gitti.  İspanyol sinemasına ilgim gerilim ve korku filmleri diye başladı, sonrasında inceleyip araştırdığımda çok beğendiğim sürpriz sonlu filmleri izlerken, beni farklı dünyalara götüren, adeta ters köşeli sonları ile sürprizler yapan bu filmlerin İspanyol sinemasına ait olduğunu öğrendim.  


Sürpriz sonlu filmlerin babası ve gerilim konusunda kendini aşmış bir sineması var İspanyol sinemasının.  Kesinlikle kaçırmamanız gereken İspanyol sinemasının bana göre seyretmeniz gereken ters köşeli gerilim filmleri :


Davetsiz Misafir 



İçinde Yaşadığım Deri 



Ceset 




Gizli Oda 




Mirage (bilim kurgu gerilim) 



Suç Zamanı (bilim kurgu gerilim) 



Ölüm Uykusu 



The Platform (bilim kurgu gerilim) 



Tuhaf Ev  



Tez 



Kapan  



Bu filmler benim en çok beğendiklerim arasında yer alıyor.   Hepsini izlerken oldukça keyif aldım, gerilim korku filmleri sevenleri önereceğim filmler. Yazımın sonunda bir Bonus vermek istiyorum bilmeyen yoktur La Casa De Papel dizisini tabii ki kesinlikle izlemelisiniz. Dark Desire izlemediyseniz Meksika yapımı bir gerilim dizisi tavsiye ederim. Good Morning Veronica dizisi de Brezilya yapımı harika bir gerilim dizisi bu türü sevenlere bu dizileri kesinlikle öneririm. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder