11 Mayıs 2021 Salı

Ozonlabs Sepia Anti-Aging Serum Deneyimim


Sağlıklı ve mutlu haftalar diliyorum. Pandemi ile sağlığın değerini daha iyi anladık o yüzden herşeyin başı sağlık diyerek bugün ki yazımda sizlere Ozonlabs Sepia Anti-Aging Serum dan bahsedeceğim. Bu ürün anneler günü etkinliğimiz için Ozonlabs firması tarafından deneyimlememiz için hediye olarak gönderilmiştir. Anti aging ürünleri 30 yaş sonrasında oldukça fazla şekilde kullanan biriyim. Serumlarda cilt bakımımda önemli bir yere sahip. Yaklaşık bir ay civarındadır Ozonlabs Sepia Anti-Aging Serumu kullanıyorum. Benim için cilt bakımı ürünlerinde en önemli şeylerden biri içeriğinin doğal olması temiz olması.

 Angela Balasu Dündaralp'ın kurduğu Ozonlabs temiz içerikli cilt bakımı ürünleri üretiyor. Blogumda da kullandığım ürünlerini daha öncede yazmıştım.




Ozonlabs Sepia Anti-Aging Serumun içeriğinde bir dağ bitkisi olan çivit otu bulunuyor. Çivit otu cilt bakımında kullanılan bir ot. Bu serumu Sepia aydınlatıcı tonik ile birlikte uyguluyorum. Ozonlabs Sepia Anti-Aging Serumun içinde Heianthus Annuus Seed Oil de bulunuyor. Yağ içerikli bir serum oldukça yağlı.  Ama cilt tarafından kolay emiliyor. A, E, C ve D vitaminleri açısından çok zengin olan bu yağ cilt dostu. Kırışıklıklara iyi gelen, yaşlanma karşıtı etkili çizgileri azaltmaya yardımcı bir ürün. Deneyimime gelecek olursam cildim sürekli maske takmaktan ve sonrasında da sabun ile yıkama ve kolonyada surmemden dolayı oldukça tahriş olmuş haldeyken bu serumu kullandım. Nemlendirme etkisi müthiş cildimdeki o sert ve yıpranmış ölü deriyi soydu. Ve muhteşem bir nemlendirme sağladı kuru olan cildimin hoşuna gittiğini söyleyebilirim. 



Kullanma tarihi olarak mayıs 2021 yazıyor fakat yağlı bir ürün olduğu için açıldıktan sonra bir yıl kullanilabiliyormus. Başka bir deneyim yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder